W tym samym czasie
Pov. Alex
-Poczułam się obrażona. Idę do doktorka na skargę, że nie umiesz się zachować-udałam obrażoną i wyszłam ze świetlicy.
Szłam wolnym, spokojnym krokiem, pokonując kolejne korytarze. Kiedy byłam przy drzwiach doktorka, zapukałam i czekałam chwilkę. Kiedy nie dostałam odpowiedzi, zapukałam kolejny raz. Sfrustrowana czekaniem, nacisnęłam klamkę i weszłam do środka. Na środku pokoju znajdowało się biurko z komputerem, obok niego było kilkanaście szafek, gdzie były różne papiery. Oprócz tego był jeszcze fotel Smith'a i dwa krzesła. Za fotelem były umieszczone okna z widokiem na park. Podeszłam bliżej biurka i ujrzałam na nim papiery dotyczące chłopaków.
Pierwsze z brzegu były Michael'a:
Pełne imię i nazwisko:
Michael Gordon CliffordData urodzenia:
20.11.1995r.Rodzice:
Karen, Daryl CliffordRodzeństwo:
BrakZnaki rozpoznawcze:
Kolorowe włosyStwierdzona choroba:
Zaburzenia osobowościUwagi:
(...) Dnia 10.06.2013 roku, Michael będzie mógł wyjść ze szpitala psychiatrycznego.Nie spodziewałam się tego. Zaburzenia osobowości? Przecież zawsze był uśmiechnięty. Kolejny w kolejce był Ashton.
Pełne imię i nazwisko:
Ashton Fletcher IrwinData urodzenia:
07.07.1994r.Rodzice:
Anne Marie Irwin
Ojciec nieznanyRodzeństwo:
Lauren, Harry DawkinsZnaki rozpoznawcze:
Tatuaże na nadgarstkachStwierdzona choroba:
NadpobudliwośćUwagi:
(...) Ashton idzie w dobrym kierunku, żeby wyjść ze szpitala.Okey? To było trochę śmieszne. Kudłaty i nadpobudliwość? No kurwa, to ze sobą nie gra. Ostatnim, a zarazem najgrubszym dokumentem były o Calum'ie.
Pełne imię i nazwisko:
Calum Thomas HoodData urodzenia:
25.01.1996r.Rodzice:
Joy, David HoodRodzeństwo:
Mali-Koa, Alexandra HoodZnaki rozpoznawcze:
Tatuaż na obojczykuStwierdzona choroba:
SchizofreniaUwagi:
(...) Calum nie daje sobie wmówić, że „Bob" to tak naprawdę Alexandra Jones - jego zaginiona siostra.Wstrzymałam oddech i patrzyłam się na ostatnią kartkę jak na potwora spod łóżka. Calum Hood to mój brat. CaLum HoOd to mÓj BrAt. CALUM KURWA THOMAS JEBANY HOOD TO MÓJ PIEPRZONY BRAT. JAPIERDOLE. KURWA JEBANA MAĆ. JAK?! KURWA JAK?!
Okey Alexandro HOOD. Ogarnij się. To nic takiego, że się dowiadujesz, że ten ryżojeb to twój brat. Teraz opanujesz emocje, pójdziesz do świetlicy, weźmiesz Gordona za szmaty i idziecie pofarbować włosy. Tak, dobry plan.
Kurwa, jeszcze mnie tu zamkną za gadanie do siebie.
Układam ponownie dokumenty i kładę je na biurko. Upewniam się, że nikogo nie ma i wyszłam z gabinetu. Kiedy byłam już na miejscu, z impetem otworzyłam drzwi do świetlicy. Spojrzeli na mnie wszyscy wliczając to innych przebywających na tej placówce.
CZYTASZ
Will You Help Us?
FanfictionOsiemnastoletnia Katherine i jej najlepsza przyjaciółka Alexandra należą do wolontariatu. Zadanie do którego zostały przydzielone nie należało do normalnych, w końcu miały przez pewien czas pomagać w psychiatryku. Zgodziły się, nie wiedząc do końca...