2 Χρόνια Αργότερα
Αριάδνη
2 χρόνια μετά και αντικρίζετε την ίδια Αριάδνη ακόμη πιο ώριμη αλλά με την τρέλα της να έχει παραμείνει. Εγώ είμαι αυτή!
Θέλετε να μάθετε τι έγινε με εμένα και τον Πάρη;Τι να σας λέω... Αφήστε το καλύτερα...
ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΚΌΜΑ ΜΑΖΊ.
Έχουμε το υπέροχο πλασματάκι μας, το κοριτσάκι μας, την Μυρτούλα μας. Την βαπτίσαμε σε στενό οικογενειακό κύκλο. Πάλι καλά δεν υπήρξε θέμα από τον παπά που δεν είμαστε παντρεμένοι με τον Πάρη. Το μόνο που ζητούσε ήταν πιστοποιητικό γέννησης της μικρής. Είναι πλέον 2 χρόνων. Έχουμε ξετρελαθεί.
Καλά η χημεία μεταξύ πατέρας και κόρης δεν υπάρχει! Είναι απερίγραπτη.
Τους αγαπώ τόσο πολύ αυτούς τους δύο.
Με τον Πάρη αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω στο χωριό. Να είμαστε και κοντά στην θεία μου αλλά και στον πατέρα του Πάρη. Το χωριό είναι πολύ κοντά στην πόλη οπότε θα μπορούμε να βρούμε και δουλειά. Θέλουμε να είμαστε ανεξάρτητοι. Εγώ ειδικά.
Τελείωσα την σχολή επιτέλους. Με το παιδί πήγαν όλα καλά. Τα είχαμε ρυθμίσει πολύ καλά.
Θα γυρίσουμε πίσω. Πάντα θέλαμε. Θα χαρεί και η θεία.
Τόσο καιρό ήταν μόνη της. Πηγαίναμε που και που για να βλέπει και εμάς αλλά και την μικρή. Είναι ξετρελαμένη και εκείνη.Η σχέση μου με τον Πάρη έχει γίνει ακόμη καλύτερη. Βέβαια τσακωνόμαστε πολλές φορές για βλακείες. Και το κακό είναι πως είμαστε και οι δύο πολύ πεισματάρηδες. Παραλίγο να χωρίσουμε μία μέρα. Από την άλλη αγαπιόμαστε πολύ. Έχει κρατήσει και είναι δυνατό. Το κοριτσάκι μας, μας ένωσε ακόμη περισσότερο... Φυσικά και δεν μετανιώνω για τίποτα... Δεν θα άλλαζα τίποτα στην ζωή μου μέχρι τώρα. Όλα κυλάνε ήσυχα...
- Μωρό μου που είναι η τσαντούλα της μικρής;
Ακούω τον Πάρη να μου φωνάζει ενώ εγώ είμαι στο σαλόνι.- Στην ντουλάπα της ρε Πάρη πάλι δεν την βρίσκεις;
- Το κέρατό μου όχι, μου λέει και πηγαίνω μέσα γιατί δεν βγάζω άκρη.
- Έλα ρε Αριάδνη που είναι γαμώτο;
- Πρώτον ηρέμησε. Δεύτερον αν ανοίξεις και το δεύτερο σκέλος της ντουλάπας θα την δεις, του λέω και ανοίγω την υπόλοιπη μισή ντουλάπα και βρίσκω την τσαντούλα της μικρής.
YOU ARE READING
Διαφορετικά Πλασμένοι
Teen Fiction✓ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΟ 🥇Νικήτρια από την ψηφοφορία του κοινού στον διαγωνισμό Fm Spring Contest 2020🏆 •100 κεφάλαια γεμάτα συναισθήματα• ~Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε δύο μέρη~ Α' Μέρος: 49 κεφάλαια. Β' Μέρος: 51 κεφάλαια. °Μια μικρή γεύση για το τι θα δι...