Már augusztus közepe volt, de Ash-ről még semmit nem lehetett tudni. Perselusék minden nap elmentek hozzájuk, de vagy az apja nyitott ajtót, aki két mondattal lerázta őket, vagy egyáltalán nem is nyitottak.
- Szerinted jól van? - kérdezte Lily az utolsó héten, amikor az Abszol úton vásároltak.
- Nagyon remélem. A baglyokra sem válaszolt, amiket küldtem neki. - mondta Perselus keserűen - Pár nap múlva kiderül minden.
Miután végeztek a vásárlással, még sétálgattak kicsit, amikor is egy nem várt személybe futottak. A göndör fekete hajú fiú először szúrós szemekkel méregette Perselust, de végül odament a két gyerekhez.
- Szia Lily, kérdezhetnék valamit?
Az említett lány egy fél pillanatig felvont szemöldökkel nézte a fiút, de végül bólintott.
- Mit akarsz Black?
- Nem tudtok valamit Ash-ről? Nem válaszolt a levelemre.
- A miénkre se, ha ez megnyugtat. - válaszolta Lily.
- De ti beszéltetek vele, nem? Csak mondott valamit...
- Nem Black, nem beszéltünk vele. Június óta nem tudunk róla semmit és már azelőtt sem beszélt velünk. - szúrta közbe Perselus.
- Hogyhogy? - kérdezte tágra nyílt szemekkel - Történ valami?
- Ha nem mondott neked semmit, nem fogunk mi se. Keresd meg a Roxfortban és beszélj vele te.
§
Másnap a kilenc és háromnegyedik vágányon Perselus nagyban keresett egy bizonyos fekete hajú hollóhátast, de színét sem látta.
Mivel a Roxfort Expressz perceken belül indult, a fiú úgy döntött, hogy inkább felszáll a vonatra, hátha barátja valamelyik kupéban ül. Szerencséje is volt, mivel a harmadik fülkében megtalálta, akit keresett.
Ash egyedül kuporgott az ablak mellett, térdeit felhúzta mellkasához és a homlokát ráhajtotta. Észre sem vette, hogy valaki belépett a kupéba, vagy csak nem akarta észrevenni.
- Ash. Hé, Ash! - rázogatta meg a lány vállát - Nézz rám, kérlek.
Ash lassan felemelte a fejét, sötétkék szemeiben könnyek csillogtak. Nagyon megviseltnek látszott, arca beesett volt, bőre még a lehető legsápadtabbnál is fakóbb, már szinte falfehér és szeplői szinte teljesen elhalványodtak a naphiány miatt.
- Ugye nem bántott?
- Nem. - kezdte remegő hangon - De nem rajta múlott. Amint hazaértem, bezárkóztam és csak akkor jártam ki enni, amikor nem volt otthon. Az Abszol útra is úgy jutottam el két napja, hogy kimásztam az ablakomon a közeli fára.
- Miért nem szóltál nekünk? Lakhattál volna Lilynél.
- Nem tudtam szólni. - remegett meg a lány hangja - Kiderült valami, amiről nem is tudtam ezelőtt. Apám varázsló.
- Tessék? - hökkent meg Perselus - Nem mugli?
- Láttam varázsolni. Valami védővarázs lehetett vagy tudom is én, mert a baglyok nem tudtak bejutni a szobámba.
- Ezt nem mondhatod komolyan. De miért titkolta eddig?
- Nem tudom és nem is érdekel. Többet nem megyek oda.
Kis csönd után felpattant Perselus és elment megkeresni Lily-t. Nem kellett sokat keresni, mivel a lány a folyosón épp szembe igyekezett a fiúval.
YOU ARE READING
A Múlt Árnyéka
FanfictionAshley Silverman első pillantásra teljesen normálisnak tűnő lány. Ám egyik nap kiderül, hogy ő minden, csak normális nem. Miután megkapja levelét a Roxfortba, egyre több különös dolog történik vele. Új barátokat szerez, de a boldog gyereklét nem sok...