71. Fejezet

1K 100 30
                                    

Pár héttel később elérkezett a Halloween. Péntek délután Ash a klubhelyiségében készülődött. Ugyan megígérte Perselusnak, hogy elmegy vele Lumpsluck báljára, mivel nekik kötelező volt, de a lánynak az ég világon semmi kedve nem volt az egész estéhez. Legszívesebben aludt volna, vagy olvasott volna, vagy csak egyszerűen gyakorolta volna az utazást, ami már kifejezetten jól ment neki. Képes volt már közeli időpontokhoz utazni.

Egyszóval minden szívesebben csinált volna, csak hogy ne kelljen valami kényelmetlen flancos ruhában jópofiznia mindenkivel, aki szembejött vele. Pláne Lumpsluckhoz nem volt kedve. 

Végül késve ugyan, de elkészült és elindult lefelé a Hollóhát klubhelyiségébe. Egy egyszerű fekete ruhát vett fel, ami leért a földig, meg egy lapos talpú cipőt. Lily még pár évvel korábban megtanította sminkelni, legalábbis, hogy mégis hogy kell a rúzst meg az ilyen dolgokat használni, így a hollóhátas szerzett egy vörös rúzst, meg kifestette a szempilláit, ami így kiemelte sötétkék szemét.

Kiérve a klubhelyiség bejáratán, Perselust pillantotta meg.

- Azt hittem, már nem is jössz. - mondta halványan mosolyogva a mardekáros fiú - Szép vagy.

- Köszönöm. Próbálkoztam. - viszonozta a mosolyt Ash - Amúgy erősen gondolkoztam, hogy eltűnök valahova az estére, de neked már megígértem, hogy elmegyek. És nem akartalak cserbenhagyni. 

- Ennyire nem akarsz menni? - kérdezte, miközben lefelé haladtak a Hollóhát tornyába vezető lépcsőn.

- Nincs túl sok kedvem hozzá. - vont vállat a lány. 

- Black miatt, ugye? - kérdezte halvány mosollyal Perselus.

- Ennyire nyilvánvaló? - nevette el magát kínosan a hollóhátas. 

- Nekem igen. Látom a tekintetedben. - mondta halkan - Hasonlóan érzek én is.

- Lily? - kérdezte kurtán Ash.

- Ki más. - dünnyögte halkan a mardekáros.

§

A nagyterem már teljes pompájában díszelgett, amire Ash-ék leértek. A lánynak nemhogy táncolni, élni nem volt kedve, így Perselussal elvonultak ücsörögni az egyik csendesebb sarokba. Lumpsluck valamikor 11 körül vehette őket észre, mivel boldogan odatántorgott hozzájuk, és köszöntötte őket. Majd miután befejezte a beszélést, elvonult az egyik asztalhoz, és feltehetőleg ott helyben bealudt. 

Az este legmeglepőbb pillanata az volt, amikor Ash meglátta Lily-t és Jamest lassúzni az egyik szám alatt. Odasandított a mellette ülő fiúra, aki meredten bámulta a griffendéles párost és szomorúság csillogott a szemében.

Ash továbbvitte tekintetét, és hirtelen összeszorult a torka. Lily-éktől nem messze Siriust pillantotta meg, aki a szőke griffendélessel lassúzni. Égni kezdett a szeme, amikor eszébe jutott, hogy ő is állt ott a szöszi helyén.

- Gyere, menjünk. Szerintem neked is elég volt ebből az egészből. - suttogta a lány fülébe Perselus, majd megragadta Ash kezét, és kihúzta a nagyteremből. 

A hollóhátas érezte, ahogy végigfolynak a könnyek az arcán, és lefüggesztette a fejét, hogy véletlenül se lássa meg senki. 

Az előcsarnokban elköszönt a mardekárostól, majd elindult felfelé a Hollóhát tornyába. Útközben utat engedett a könnyeinek. Éppen azon gondolkodott, hogy mégis hogyan lehet az, hogy öt évig olyan jóban volt Siriussal, és most, amikor kezdte magának bevallani az érzéseit, minden egyik pillanatról a másikra összeomlott, amikor hirtelen halk veszekedés hangját hallotta meg.

A Múlt ÁrnyékaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora