Egyik reggel Ash-ék a nagyteremben ültek, amikor hirtelen McGalagony hangját hallották meg a tanári asztal felől.
- Minden negyedéves, és afölötti diák kérem, maradjon itt a nagyteremben az első órára.
Ash kérdőn nézett fel a rántottájából, de ahogy a nagyteremben körbepillantott, a többiek arckifejezése is hasonló döbbenetet tükrözött.
Miután az alsóbb évesek felettébb hőbörögve kivonultak a nagyteremből, McGalagony professzor intett egyet a pálcájával és a négy asztal mind a fal mellé repült.
- Mivel az elmúlt években erre nem volt lehetőségünk, idén úgy döntöttünk a tanári karral, hogy megrendezzük a Halloweeni Bált, amire minden negyedéves és annál idősebb tanuló hivatalos. Idén álarcosbált terveztünk és az elkövetkezendő két hétben minden szerda első órában itt találkozunk, mivel táncot fognak tanulni.
A termet hangos morajlás töltötte be a fiúk részéről, de a lányok sem voltak túl izgatottak. Ash unottan nézett barátnőjére, aki meglepő módon hihetetlen lelkesnek tűnt.
- Mire várnak? Keressenek maguknak párt aztán indítom a zenét. - intett türelmetlenül a professzor.
Ash, még mielőtt barátaihoz fordulhatott volna, egy magas, fekete hajú griffendéles előtt találta magát.
- Drága, volnál kedves megtisztelni szerény személyemet a tánctudásoddal? - kérdezte halványan vigyorogva.
- Biztos, akarod te azt? - nevetett a lány.
- Szerintem McGalagony direkt ezért találta ki ezt az egész táncolós hülyeséget, mert látta, mit műveltél legutóbb. - nevetett Sirius.
- Egyszer meg foglak ölni Black, remélem ezt tudod. - mondta komolyan Ash, miközben próbálta visszafojtani a feltörő nevetést.
§
Ash a Hollóhát asztalánál ült egyedül, amikor hirtelen Lily vágódott le mellé vigyorogva.
- Ma megyünk Roxmortsba. - mondta vigyorogva.
- Tudok róla, Lily. És ennek miért örülsz ennyire?
- Mert elmehetünk ruhát nézni.
Ash a mondat hallatán olyan erősen félrenyelt, hogy az egész nagyterem elcsöndesedett és azt figyelte, hogy hogyan készül a lány megfulladni. Ezt Lily és észrevette, mivel jól hallható hangon megszólalt.
- Mi van, nincs jobb dolgotok?
A többiek mind döbbenten fordultak vissza a társaikhoz és a termet újra hangzavar töltötte be.
- Szóval akkor, megyünk vásárolni? - kérdezte izgatottan a lány.
- Nekem már megvan a ruhám.
Ekkor Perselus és Damien ült le velük szembe.
- Lily, mit tervezel? Ash éppen meg akar halni, az arckifejezése alapján. - mondta Perselus.
- Csak mondtam, hogy mehetnénk vásárolni a jövő szombati bálra. Esetleg...
- Felejtsd el. - vágott közbe a mardekáros fiú - Nem megyek veletek vásárolni.
- Ti amúgy végül jöttök? - kérdezte Ash a két fiút.
Mindkettőjük csak rázta a fejét.
- Te kivel mész? - kérdezte Lily-t Perselus.
- Senkivel. - vonta meg a vállát - Potter elhívott vagy nyolcszor, de inkább a halál, minthogy egy egész este hallgassam a hülyeségeit. Ash?
STAI LEGGENDO
A Múlt Árnyéka
FanfictionAshley Silverman első pillantásra teljesen normálisnak tűnő lány. Ám egyik nap kiderül, hogy ő minden, csak normális nem. Miután megkapja levelét a Roxfortba, egyre több különös dolog történik vele. Új barátokat szerez, de a boldog gyereklét nem sok...