Beköszöntött a hűvös, szürke november. Az égen állandó jelleggel telepedtek meg a szürke esőfelhők, nagyban elrontva mindenki kedvét. Kivéve Ashley Silvermanét.
Az utóbbi hetekben újra beszélő viszonyba került Siriussal, mitöbb, hasonlóan jóba lettek, mint voltak. Ugyan Ash már belenyugodott, hogy a dologból úgysem lesz semmi, azért örült, hogy újra beszélhet a griffendélessel.
Sirius még arra is rászokott, hogy néha a Hollóhát asztalánál étkezzen. Damiennel soha nem volt gondja, és ötödév vége óta Perselussal sem volt különösebben rosszban. Sokat segített a dolgon, hogy a griffendéles mélyen megbánt mindent, amit valaha is elkövetett a mardekáros ellen, és vagy ezerszer kért bocsánatot tőle.
Lily ellenben egyre több időt kezdett el tölteni James társaságában. A halloweeni bál óta egyre többet beszélgetnek, és mindenki nagy meglepetésére, Lily nemhogy elviseli a griffendéles fiú jelenlétét, kifejezetten élvezi.
Így történt, hogy Sirius esetenként felváltotta Lily helyét. Mint egy esős, novemberi hétfő reggelen.
Amikor év elején Ash visszaérkezett a Roxfortba és tudatosult benne, hogy a baráti társaságuk szépen lassan felbomlott, ha valaki azt mondta volna a hollóhátasnak, hogy novemberben nem csak Perselus, de Sirius is ott fog ücsörögni a Hollóhát asztalánál, Ash hangosan kiröhögte volna. De lám, mégis így történt.
- Ezt a látványt sosem fogom megszokni. - köszöntötte barátait Ash, majd leült Sirius mellé az asztalhoz.
- Mármint mit? - pillantott fel Perselus a Reggeli Prófétából.
- Hogy te itt ülsz újra az asztalunknál, Sirius Blackel szemben. - mondta vigyorogva Ash.
Perselus nem válaszolt, csak elmosolyodott és visszatért az újsághoz. Mosolya hamar elhalványult, amikor végigolvasta az első oldalon lévő cikket.
- Egyre több mugli születésű tűnik el. - dünnyögte.
- Voldemort egyre jobban beindul. - jegyezte meg Sirius - Hallottam olyan pletykákat, hogy inferusokból készít hadsereget.
Ash-t kirázta a hideg az inferusok hallatán.
- Srácok, lassan menni kéne órára. - mondta a hollóhátas, mikor lepillantott a karórájára, ami szerint tíz perc volt a harangszóig.
Sirius csendben bólintott, majd feltápászkodott és átlépett a padon.
- Menjetek csak, majd találkozunk. - mondta Damien.
Ash biccentett, majd követte a griffendélest ki a nagyteremből.
Egy ideje már némán sétálhattak, amikor befordultak az egyik folyosóra és Regulussal találták magukat szemben.
- Helló Reg. - köszönt bizonytalanul Sirius - Öhm, hogy vagy? Hogy mennek a dolgok otthon? Anyám biztos nagyon hiányolhat, hogy nem tud megátkozni...
- Fogd be Sirius. - sziszegte a fogai között Regulus.
- Mi? - lepődött meg a griffendéles.
- Mégis mit gondolsz? Azok után, amit mondtál, még van képed megkérdezni, hogy hogy vagyok? - fakadt ki a mardekáros - Nem léphetsz le és hagyhatod hátra a családodat csak úgy, következmények nélkül.
Kis szünetet tartott, majd folytatta.
- Megkaptad, amit akartál. Megszabadultál az undorító családodtól. Tedd azt amit eddig is: hagyj engem békén.
- De... De továbbra is a testvérem vagy.
- Nem! - csattant fel Regulus - Amint kiléptél azon az ajtón, megszűntél a testvérem lenni.
ESTÁS LEYENDO
A Múlt Árnyéka
FanficAshley Silverman első pillantásra teljesen normálisnak tűnő lány. Ám egyik nap kiderül, hogy ő minden, csak normális nem. Miután megkapja levelét a Roxfortba, egyre több különös dolog történik vele. Új barátokat szerez, de a boldog gyereklét nem sok...