99. Fejezet

683 83 72
                                    

Először is, nagyon sajnálom, hogy ilyen későn tettem ki a részt, ma valahogy nem ment az írás, meg amúgy ez hosszabb is lett kicsit, mint az átlag. Másrészről, azt is sajnálom, hogy a Kígyó Története elmaradt. Ígérem, holnap bepótlom, de mint mondta, valahogy ma nem ment az írás, és nem akartam magamat azzal kínozni. Viszont most itt vagyok, jó olvasást, annak, aki ilyenkor is éjjeli bagolyhoz híven a wattpadon lézeng. :D

Ash-ék egészen június végéig kihúzták a pihenést, amit nem is bántak. Közben tanulmányozták a hydra fogát meg a mérgét. Bár semmi értelmeset nem értek el vele.

Ellenben körülnéztek Little Hangletonban, hogy tisztában legyenek a Gomold ház pontos helyével, ami az erdő szélén a város mellett helyezkedett el. 

Végül június végén döntöttek úgy, hogy felkészülnek az első horcrux megszerzésére. A csapat a bázison gyülekezett és átbeszélték a tervet.

- A terv most komolyan annyi, hogy odamegyünk és megszerezzük a gyűrűt? - kérdezte Damien.

- Tekintve, hogy tudjuk, hol a ház, igen. - bólintott Ash - Csak a gyűrűt kell megtalálni majd a házban, de láttátok ti is, nem olyan nagy. 

- Ti már jártatok a háznál? - kérdezte meglepődve Remus.

- Ja, nagyjából egy hete körülnéztünk arrafelé a srácokkal. - válaszolta a lány.

Miután felkészültek az útra, mind elindultak kifelé a házból és hoppanáltak Little Hangleton mellé. 

Egy földút mellé hoppanáltak, ami a két meredek domboldal közé beékelődött kis faluba vezetett. A baloldali út lekanyarodott a faluba, míg jobboldalon egy ösvény indult el a magas sövényen keresztül. Ash-ék azon haladtak végig. A kis ösvény meredeken kanyargott lefelé a dombon és kétoldalt a sövényoszlop egyre szeszélyesebben, vadabbul fogta közre a kis utat, ami továbbra is lefelé ereszkedett.

Hamarosan elérték a kis falu mellett elterülő sötét erdőt és abban haladtak tovább. A lombok vastagan értek egymáshoz, így árnyékba és félhomályba borítva az erdőt. Kisvártatva feltűnt előttük a rozoga faház, amit szinte már teljesen benőtt a növényzet.

A koszos kis ajtó nyikorogva nyílt ki Ash varázslata hatására. Az épület belül még tragikusabb volt, mint kívül. Tisztán látszott rajta, hogy évek, akár évtizedek óta senki nem járt benne. Centiméteres por állt mindenen, ami csak a kis helyiségben elterült.

- Semmihez ne érjetek hozzá. Ki tudja, milyen varázslatlatok vannak itt elrejtve. - mondta Ash a többieknek.

Óvatosan beléptek a házba, ami nagy valószínűséggel három helyiségből állt, tekintve, hogy a nappaliból csak két ajtó nyílott.

- Nézzünk körül srácok. - szólalt meg Sirius - És óvatosan. 

Ash Siriussal és Remussal maradt a nappaliban, míg Perselus, Lily, James, Damien és Peter körülnéztek a maradék két szobában. 

Minden egyes kis szegletét átnézték a háznak, amit csak láttak, egy rakat varázslattal megpróbálkoztak, de hosszas kutatás után sem találtak semmit. A trió már kezdte volna feladni, amikor Remus hirtelen rálépett egy rozogább fadarabra a padlón, ami szépen beszakadt, így feltárva egy kisebb üreget.

- Srácok, találtam valamit. - szólt két társának a fiú.

Ash és Sirius odagyűltek, majd a lány óvatosan kilebegtette a kis aranyszínű dobozkát a lyukból és varázslattal felnyitotta. A dobozban szerencséjükre a gyűrűt találták meg, amit kerestek. 

A Múlt ÁrnyékaWhere stories live. Discover now