Mint láthattátok, megváltoztattam a borítót, mivel kaptam phoenixsnake től egy zseniális borítót. Innen is köszönöm neked. ❤️
Hétfő reggel Ash egy hatalmas gyomorgörccsel ébredt. És nem csak a sötét varázslatok kivédése RBF miatt. Amint kinyitotta a szemét, felrémlett benne egy másfél évvel korábbi álom.
Sárvérű
Perceken keresztül ez a szó visszhangzott a fejében. Meg kellett akadályoznia azt, ami történni fog. De fogalma sem volt, hogy hogyan tegye mindezt.
Pár percnyi néma ücsörgés után feltápászkodott és elkezdett készülődni. Leérve a nagyterembe egy érdekes kép fogadta a lányt: Lily Marlene McKinnon és Mary Macdonald mellett ücsörgött a Griffendél asztalánál, míg Perselus Avery, Mulciber és Rosier társaságában ücsörgött a Mardekár asztalánál.
Újra lejátszódott a szeme előtt az álom, amit annyira el akart kerülni. Ez nem jó, ez nagyon nem jó. - gondolta Ash, de még mielőtt bepánikolhatott volna, Damien jelent meg előtte.
- Ash, öt perce a bejáratban állsz üveges szemekkel. Minden oké? - kérdezte a másik hollóhátas.
- Igen, persze. Csak izgulok a vizsgák miatt. - mondta Ash egy halvány mosollyal - Mi van Lily-vel meg Perselussal?
- Valamin tegnap este összevesztek. - vont vállat Damien - Az utóbbi időben ez gyakori.
§
Reggeli után az ötödéveseket leszámítva a többi diák ment a dolgára. Ash-ék a nagyterem melletti kis helyiség előtt várakoztak. Négyesével hívták be a diákokat a gyakorlati vizsgára. Lily, aki továbbra is a két griffendéles lánnyal beszélgetett, viszonylag hamar sorra került. Damien az elsők között volt, aki bement, Siriussal, Avery-vel és egy hugrabugos lánnyal együtt. Perselus Jamessel, Peterrel és Rosierrel együtt került sorra, és az utánuk következő csoportban jött Ash.
Mikor meghallotta a nevét, remegve állt fel és lépkedett be az aprócska terembe. Egy kedves arcú, idősödő varázsló hívta oda maga mellé, majd mosolyogva adta ki az első feladatot.
- Nos, Miss Silverman, az első feladata egy egyszerű pajzsbűbáj lesz. Magára fogok küldeni egy enyhe ártást, amit ki kell védenie.
Ash biccentett, majd, amikor felhangzott a varázsló ártása, a lány szinte azonnal mondta ki a varázsigét.
- Protego!
A pajzsbűbáj sikeres teljesítése után Ash-nek fel kellett sorolnia pár ellenártást, rontást és átkok. Utoljára jött a mumus-eltüntető varázslat, amit még harmadikban tanultak. Ash mumusa a saját apja volt, így mikor a lény kijött a dobozból, a lány egy pillanatra összerándult a látványtól, de képes volt magát összeszedni, és elmondani a varázsigét.
Ebéd után Ash kezdett teljesen bepánikolni. Amikor a nagyteremben a vizsgabiztos kiosztotta a feladatlapokat, Ash idegesen pillantott körbe, tekintetével egy bizonyos fekete hajú mardekárost keresve.
Amikor megfordította a lapot, ugyan elkezdte olvasni a kérdéseket, de semmit nem fogott fel belőle. Megdörzsölte a szemét, majd újra a lap fölé hajolt, és amikor végre felfogta, hogy mi is van leírva, elkezdett körmölni.
VOUS LISEZ
A Múlt Árnyéka
FanfictionAshley Silverman első pillantásra teljesen normálisnak tűnő lány. Ám egyik nap kiderül, hogy ő minden, csak normális nem. Miután megkapja levelét a Roxfortba, egyre több különös dolog történik vele. Új barátokat szerez, de a boldog gyereklét nem sok...