104. Fejezet

650 68 74
                                    

Megint késtem, mindig kések, ez van lol. De ma legalább van rész. Amúgy elnézést, amiért tegnap elmaradt mindkettő, az azelőtti két napon összesen nem aludtam 10 órát, nem hogy egy nap, szóval kicsit kimerült voltam. De most itt vagyok, ragyogok, élvezzétek a fejezetet. Legalábbis remélem, hogy élvezitek. :)

Amint Ash kiért a birtokról, azonnal visszahoppanált a Fonó Sorra. Beérve a házba az egész kis csapat fogadta őt egyben.

- Nos? - kérdezte izgatottan Remus - Mit tudtál meg?

- Sok mindent és semmit. - adta meg az értelmes választ a lány.

- He? - kérdezte értelmesen James.

- Dumbledore egy emléket mutatott meg. Voldemort egy Hepzibah Smith nevezetű nőtől szerezte meg a medált. És feltehetőleg Hugrabug Helga kelyhe is horcrux, mivel azt is ellopta, amikor megölte a nőt. Dumbledore szerint az alapítók tárgyaira ment direkt, így arra tippelt, hogy vagy Hollóháti Diadémja vagy Griffendél Kardja is még horcrux, de a kardot kizárta, mert az egyrészről az igazgatói irodában volt már egy ideje, másrészről csak griffendélesnek mutatja meg magát, így marad a diadém. - darált a lány.

- De a diadém már több száz éve el van veszve. - szólalt meg Damien - Hogy lehet akkor az horcrux?

- Nem tudom, erre még Dumbledore sem tudja a választ. Ez csak spekuláció.

- És akkor most mi lesz? Azt tudjuk, hogy hol van a kehely? - kérdezte Perselus.

- Nem. Semmit sem tudunk. Azt még ki kell találnunk, utána jöhet a beszerző akció

- És honnan fogjuk megszülni, hogy hol van a kehely? - tette fel a jogos kérdést Damien.

- Nagyon jó kérdés. - vont vállat Ash - Szerintem egyelőre azt vegyük sorra, hogy eddig hol találtunk horcruxokat.

- És azzal mire megyünk?

- Talál megtudunk valami használhatót belőle? - vonta meg a vállát újból a lány - Először volt ugye a Gomold ház. Az nyilván azért, mert az anyja Gomold volt és ott nőtt fel, szóval valamilyen szinte fontos lehetett neki a hely. Aztán volt a barlang, de arról nem tudok nyilatkozni.

- Ott gyerekkorában Voldemort az árvaházzal volt kirándulni, ahol lakott. Pár gyereket elcsalt oda és ott valami olyasmit vitt véghez, amivel két másik társát némaságba traumatizálta. - szólalt meg Regulus - Szóval az is kapcsolódik hozzá.

- Akkor az a kérdés, mik kapcsolódhatnak még hozzá. - bólintott Ash.

- A Roxfort. - szólalt meg kisvártatva Lily - Hiszen hét évig odajárt. Esélyes szerintem, hogy ott valahol lehet valami.

- Azért a kastély elég nagy. Sok helyre elrejthette azon belül. - mondta Ash.

- A Mardekár klubhelyiségét kizárnám. Ott nem igazán lehet olyan dolgot elrejteni, amit direkt azért rejt el, hogy ne találják meg. - érvelt Reg - Nincs a helyiségben olyan rész, ami alkalmas lenne rá, legalábbis én a hét év alatt nem találtam.

- Szükség Szobája? - tette fel a kérdést James - Én például rejtettem el ott dolgokat.

- Akkor azt tuti nem találjuk meg. - sóhajtott Ash.

- Nem biztos. Ahol elrejtettem, vagy milliónyi más kacat volt. Szerintem mindenki ott rejti el a cuccait. Ott lehet, találnánk valamit.

- Nekem a megérzéseim azt súgják, hogy nem ott kellene kezdeni. - mondta Ash - Szerintem még várnunk kellene, hátha Dumbledore talál valamit.

A Múlt ÁrnyékaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang