20 πράγματα που θα συμβούν αφού πεθάνεις

95 3 2
                                    

1. Θα έχεις καταφέρει αυτό που ήθελες.

2. Στην κηδεία σου, θα σε βάψουν χάλια.

3. Θα έχεις πάρει εκδίκηση. Όλοι όσοι νόμιζαν πως σε μισούσαν, θα νιώσουν την καρδιά τους να λιώνει σαν παγάκι, σκορπίζοντας ένα κρύο, καταρρακτώδες ποτάμι σε όλο τους το αίμα.

4. Κάποιος θα το ποστάρει στο Facebook.

5. Κάποιος θα επιλέξει μια πολύ άσχημη φωτογραφία σου ώστε να το ποστάρει.

6. Η μητέρα σου δε θα ξαναπάει σινεμά. Ούτε θέατρο. Η παράσταση που για χρόνια παρακολουθούσε με τόση αγάπη, θα έχει λάβει τέλος.

7. Δε θα χρειάζεται πια να ξυρίζεις τις μασχάλες σου.

8. Κάποιος θα σκεφτεί να σε ακολουθήσει.

9. Ενδεχομένως κάποιος να το κάνει.

10. Η τροχιά ολόκληρου του σύμπαντος θ' αλλάξει χωρίς επιστροφή. Θα έχεις σβηστεί από το μέλλον. Θα είσαι ένα κενό κάθισμα στο καθημερινό σου λεωφορείο. Θα είσαι ένα άδειο χαρτί όπου ποτέ δε γράφτηκαν τα λόγια σου. Δε θα σε ξαναγνωρίσει ποτέ κανένας. Ο επόμενος άνθρωπος που θα ερωτευόσουν, θα έχει χάσει μια πιθανότητα να είναι ευτυχισμένος. Εσύ, όμως, θα τις έχεις χάσει όλες.

11. Η αδερφή σου θα φοράει όλα σου τα ρούχα χωρίς να σε ρωτήσει.

12. Δε θα ακούσεις ποτέ το νέο σου αγαπημένο τραγούδι.

13. Δε θα νιώθεις τίποτα. Και για πρώτη φορά, δε θα χρειάζεσαι ούτε το αλκοόλ, ούτε τα ναρκωτικά, ούτε τον ύπνο για να το πετύχεις.

14. Κάποιος ήταν ερωτευμένος μαζί σου για πολύ καιρό. Ετοιμαζόταν να στο πει αύριο. Σήμερα πέθανες.

15. Κάποιος θα διαβάσει εκείνο το ντροπιαστικό ημερολόγιο των 15 σου χρόνων.

16. Δε θα χρειάζεται πια να πάρεις πτυχίο.

17. Θα υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι με πρόσωπα όμοια με το δικό σου. Αλλά κανένας δε θα' σαι εσύ.

18. Μετά από καιρό, όλοι θα έχουν ξεχάσει τα γενέθλιά σου.

19. Εκείνο το ποίημα δε θα γραφτεί ποτέ.

20. Δεν υπάρχει 20. Απλώς ακουγόταν λίγο καλύτερο απ' το να γράψω μόνο 19. Μην πεθάνεις σήμερα. Διάβασέ το αυτό κι αύριο. Διάβαζέ το στον εαυτό σου κάθε μέρα. Κάθε όμορφη, απρόβλεπτη μέρα.

~2017

ΚείμεναWhere stories live. Discover now