8.

317 21 1
                                    

┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

- 4! 1, 2, 3, 4!

Извика Техьон и изтегли 4 карти на чичо си.

- Хах, не е честно да си толкова добър в тази игра Техюни! Пак си ти.

Минаха 4 сравнително спокойни дни. В крайна сметка Джимин дойде с нас в Гуачон, тъй като имаше работа в Сеул и трябваше да остане някъде, а не искаше да притеснява Джису. Трябваше да си изглади отношенията с нашите...
Причината да замине толкова надалеч от дома си не беше просто, за да учи...а и защото родителите ни го изгониха от вкъщи.

Преди година той им празна една малка тайна...и да кажем, че те не я приеха добре и го изхвърлиха от къщата, защото за тях беше позорно да няма кой да продължи фамилията. Баща ми ме молеше дълго време да си върна фамилията Парк обратно под аргумента, че след като Джин вече не е до мен аз нямам място в онази фамилия и  трябва да се върна да живея с тях, за да може Техьон да продължи родът ни, но аз отказах...да се върна при Парк и да се откажа от името Ким, означаваше да се направя че никога не съм била с Джин и да го забравя, а аз не исках това.

В крайна сметка нашите се наложи да се примирят, но така и не проговориха на Джимин до този ден, когато решиха да изгладят недоразуменията. Джимин им обясни, че ще продължи фамилията, ако това значеше да го приемат обратно вкъщи и сега вече нещата са по-спокойни...Хах...горкото ми братче..какво е принуден да преживява...

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Where stories live. Discover now