Не можех да повярвам. Бях се примирила с фактите, но сега онези минали емоции, отново си намериха място в щастливото ми за момента съзнание.
Джимин стоеше пред вратата ми. Изглеждаше някак забързан и разтревожен.- Т/И!
Намджун дойде зад мен, за да види кой е пред мен също.
- Парк Джимин...- Ким Намджун.
Поздрави с повишен тон Джимин.
- Дойдох да говоря със сестра си, защото ми се стори твърде невероятно да те намери и да се върне отново при теб.Усетих пораждащи я се гняв в Намджун. Защо веднъж не спрат да се дразнят тези двамата. Както и да е не искам драми отвън.
- Дж-Джимини, моля те. Ела, влез вътре.
Отдръпнах се от вратата и Намджун се мръдна заедно с мен, за да не го настъпя.
- Седни на дивана спокойно.
Джимин ме послуша, аз се спогледаха с Намджун и вътрешно си разменихме малък телепатичен разговор с погледи.
Той ме гледаше раздразно и неудобрително, но нямаше какво да се направи. Трябваше да потърпи просто малко. Затворих вратата и побързах бързо да седна срещу Джимин.
- Слушам те Джимини, кажи какво има.
Намджун седна до мен и той.- И питаш нуна! Кажи ми какво става! Защо нашите са спряли всякакъв допир с теб?! Какво се е случило?!
- Джимини....те нищо ли не ти обясниха..?
- Нуна, току-що си пристигнах от Бусан за днешният ден, за да разбера че не си там и няма и изобщо да дойдеш. Те нямаха време да ми обяснят или по-скоро не им се искаше да ми кажат цялата истина. За това дойдох директно тук. Не съм ви виждал двамави с Техьон от както си тръгнах последният път от апартамента ти. Какво е станало? Моля те разкажи ми.
Докато Джимин ми обясняваше ситуацията в която е попаднал, сълзи се появиха в очите му и внезапно наведе глава, вероятно за да изтрие сълзите си или да се наплаче хубаво.- Моля те обясни ми какво е станало. Дори Джису, която те обичаше толкова ти е обърнала в момента гръб и те мрази наравно с баща ми. Какво за Бога се е случило, докато не е нямало?!
Потупах Джимин по гърба.
- Джимини стига. Недей така. Ще ти...ще ти разкажа...
Намджун стисна ръката ми.
ESTÁS LEYENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...