╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯На сутринта се събудих, изпратих Намджун и Техьон за работа и училище и се прибрах отново вкъщи да работя над последната си книга.
- Т/И, заповядай. Направих ти сандвич и фреш, за да не ти прилошее отново от глад. Приятна работа.
- О, благодаря Юн....
!!!
Юнги остави подносът пред мен, но щом го погледнах застинах.
Господи...- Какво има Т/И? Нещо не е наред?
- Юнги добре ли си? Какво ти е? Снощи когато си легнахме всички изглеждаше наред. Да не си се разболял или нещо?!
Изплаших се от видът му, защото беше много по-блед от обикновено. Чувствах се сякаш не се говоря с Мин Юнги, а неговият възкръснал труп...
- Т/И, добре съм. Не се бой. Просто снощи...не се наспах като хората. Но спокойно, свикнал съм. Нищо ми няма.
- Моля?! Свикнал?! Нито дума повече! Хапни и иди да си починеш в стаята си веднага!
- Т/И, не мога. Имам много работа днес. Трябва да я свърша преди Намджун да се е прибрал вкъщи обратно.
- О, я стига! Не на мен тези! Юнги може и да съм ти приятел, но не забравяй, че съм ти господарка. Не ме успорвай, а ми се подчини като ти казвам нещо!
- Но Т/И, Намджун знае за това. Искам да кажа...той ме предупреди за дето снощи излязох късно вечерта по странична лична работа, че на сутринта съм все пак на работа и няма да ми даде отпуск за дето съм излязъл, но аз просто ме го послушах. Ще се оправя спокойно.
- Не! Не! Не! Ти отиваш да спиш! Остави на мен работата, тъкмо ще се разсея и няма да ми е скучно. И не се бой, чуваш ли ме? Преди Намджун да бъде тук ще те събудя и ще имаш време да се оправиш и да се върнеш на работа бързо. Няма и да разбере за това. А дори и да разбере, аз ще те защитя. Така че сега хайде бързо отивай да се наспиш като хората! Айш! За момент си помислих, че разговарям с духа ти!
Избутах грубо напред Юнги към стълбището. Искам наистина да си почине малко. Не изглежда никак добре и това ме притеснява.
- С-сигурна ли си че ще успееш да свършиш абсолютно всичко??
- Мхм.
- Добре.....б-лагодаря.
Каза той и се усмихна леко, карайки ме да му върна усмивка също.
- А! Още нещо. Списъкът е в кухнята на кухненския остров на една дъска за задачи.
Аз му кимнах и той се запъти вече окончателно към стаята си.- И така. Да видим списъкът му със задачи за днес.
Но щом погледнах колко са много смених израженията ( ;∀;).
- Н-нима трябва да свърши тези неща преди Намджун да се е прибрал вкъщи?!В списъкът имаше както малки бързи задачки, така и някои, които не бяха толкова сложни, колкото отнемащи време. До колкото видях има и една две отговорни такива...
- Лошо...значи в такъв случай по-добре да се захващам за работа...
И така запретнах ръкави и започнах да ходя по задачите на Юнги за деня.
Нека започна с най-бързите неща, за да може да ги отбележа и да отпаднах по-бързо.
YOU ARE READING
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...