И така. Изхвърли буклука.
••• ☑️ •••
Измий колите.
•••☑️•••
Изчисти подовете из цялото имение...Е....Това ще бъде трудно (・∀・)...
Отидох до килерът с почистващите препарати и приспособления. Къде е онзи Румба робот,който Юнги пускаше и вършеше всичко..?
Претърсих навсякъде, но за жалост не го намерих там...лошо...трябва да намеря този робот...
Слязох долу отново издирвайки роботът. След 30 минути издирване навсякъде осъзнах...че има една бяла джаджа закачена за стената, която отминах до сега пет пъти в кухнята.
Когато погледнах се ударих по челото мислено. Това е роботът!- Намерих го! Най-сетне го открих!
Извиках, без да се съобразявам, че Юнги трябваше да си почива горе. Запуших устата си.
- ...но..как се включва това нещо...Потърсих някъде някакво кратко опъване или нещо, но не открих.
Ако искам да го пусна трябва да питам как го пуска Юнги или къде е кутията с упътването вътре на роботът, но Юнги с момента спеше. Не бива да го будя за нещо такова...- А! Интернет!
Сетих се да потърся електронното упътване на робота от сайта или да изгледам някое ревю на хора, които вече имат такава джаджа вкъщи...
- Намерих го! О, гадост! На японски е! О! Чакай...има преводач на корейски... успокоение..("^‿^)...
Отворих преведеното упътване и го прочетох внимателно.
- Добре...ако съм разбрала правилно значи първо го приготвям , след което просто натискам този бутон...Сипнах препаратът с чиста вода в зададеното отделение, след което натиснах главният бутон. Роботът светна.
- Зададен почистващ режим. Задействан.
Успях! Роботчето тръгна да мие пода!
Докато го гледах как върви из пространството си мислех...
Хах...докато бяхме в онзи апартамент с Техьон никога не си бях помисляла да си взема нещо подобно, защото обикновено идваше фирмата за почистване да оправи всичко.
Е добрата новина е, че това ще ми спести много време, дори не трябва да го наглеждам къде ходи, защото то си има начертаха схемата на първият етаж.И така
•••☑️•••
Какво следва?
- Почисти стаите на Т/И и Техьон, Намджун и стаите за гости.
А...( ╹▽╹ )...
И ето, че приключението с чистенето продължава...
Качих се горе вече с кофа и парцал започвайки от най-крайните две стаи за гости. Не беше трудно да ги изчистя, тъй като те си бяха безупречно чисти и без това. Юнги се грижи много добре за всичко.
Пропуснах да вляза в стаята на Юнги и изчистих още една стая за гости, след което отидох да оправя стаята на Техьон.- Ама че бъркотия...кога е намерил време да разпилее всички играчки по пода?!
Събрах, измих и избърсах всичко, след което подредих още малко и сложих нови чаршафи.
- Така е по-добре. (✿^‿^)
Така. Ако не греша ми остана една стая за чистене само....стаята на Намджун...
Отидох пред вратата. Завъртях дръжката на вратата и влязох вътре. Едва сега всъщност можех да се вгледаме в детайлите. Доста е освежил мястото от последният ми престой тук...мебелите са нови. Също така е сложил втора врата вътре. Чудя се на къде води...
Отваряйки вратата попаднах в огромният му гардероб.
STAI LEGGENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
Storie d'amoreЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...