Прибрахме се вкъщи. За успокоение на всички Т/И вече беше в съзнание.
- Мамооо!
Извика Техьон бързащ да прегърне майка си в леглото.
- Какво ти е? Аппа каза, че си се разболяла.Т/И ме погледна учудено по същият начин, по който аз изгледах Техьон в колата.
- Знам.
Поклатих ѝ глава.
- И аз се учудих.- Омма кажи нещо дее~ Защо се разболя~?
- Хах, ами миличък аз...
Тя ме погледна и аз ѝ отвърнах с осъдителен поглед
- ....излязох навън без чадър...- И за това мили ми Техьон не повтаряй грешката на омма и никога не излизай навън без чадър, когато ще вали.
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Намджун да не би да ме дразни или да се занася с мен?
- Е, добре омма има нужда от почивка вече, така че нека я оставим да си почива още малко. Хайде да идем да те измием и преоблечем теб, защото скоро ще вечеряме все пак.
Намджун погледна към мен със загрижен погледа. Беше странно. Енигматичната усмивка която ми показа...определено не е като да не ми хареса. Сърцето ми започна внезапно да бие по-силно.
Двамата напуснаха стаята и аз останах сама...отново с мислите си...- Какво пък беше това...?
Реших да дремна, защото се почувствах изморена отново.
Затворих очите си за момент, а в следващият усещах една ръка как държи лицето ми. Галеше леко косата ми. Това усещане пораждаше едно забравено чувство на любов у мен.
- Т/И, чаги-а събуди се. Трябва да хапнеш.
Отворих очите си и видях Намджун срещу мен.
- Хайде. Юнги е направил пилешка супа специално за теб.
Намджун ми помогна да се изправя в леглото.- Колко е часът?
- 8, време за вечеря.
- ...а да...Ами..?
- Не се притеснявай. Техьон вече вероятно е приключил с храната си.
- ...ясно..е, щом е така.
Тръгнах да посягам към подносът с храната, който желе оставен на нощното ми шкафче, но Намджун спря и дръпна ръката ми.
- Ъ, ъ, ъ~ Няма да стане така. В момента си слаба и трябва да пестиш силите си. Няма да ти дам. Дай аз да те нахраня.
- Каквооо?!
- Чу ме. Нека аз те нахраня. Хайде.
- Намджун аз да не съм де...!!
Преди дори да довърша изречението той ми набута лъжицата в устата да пробвам.
- ...колко е вкусно..
YOU ARE READING
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...