- Не се бой. Въздушно е.
Това пък какво трябва да значи?!
Погледът ми явно ме издаде, защото Юнги ме погледна и се засмя.- Изглежда ти не си виждала никога преди оръжие на живо.
- ..не ми се е налагало да виждам..
Отвърнах раздразнено и си обърнах главата на другата страна, но скоро погледнах отново към него пак.
- Тогава нека ти обясня. Има три вида оръжия - хладни, огнестрелни и въздушни. Хладните са всички оръжия, които не изискват изразходване на енергия като например ножът и ножиците, огнестрелните са пък точно обратните, защото използват куршуми, а в куршумите има барут, който се запалва от чукчето в устройството на пистолета. Въздушни са тези оръжия, които са нещо между хладните и огнестрелните, като с тях може да стреляш без да е нужно да изразходваш енергия. Такъв пример са въздушната прашка и въздушният пистолет, като този тук.
Невероятно. Колко много знае Юнги за оръжията. Гледах го със запален такъв интерес.
- Сигурно се чудиш как е възможно да стреляш без куршуми. Много е просто.
В този момент извади нещо от сакото си. Беше малко оловно топченце.
- Чрез съчми. Не ме разбирай погрешно.
Почеса се по главата той.
- Бих използвал истински куршуми, но според Намджун е твърде жестоко, ако убия някого пред очите му, за това ми даде по-леката версия на "стреляне". Ако застрелям някого с тези съчми само ще нараня човекът и после ще го боли агонично, но...ако иде в болница бързо, шансът да оживее е винаги по-висок, колкото по-скоро, толкова по-добре за него...Замислих се. Ще ми се да не бях безпомощна и да знаех да се отбранявам както Юнги можеше.
- Юнги, ще ме научиш ли да не ме е страх както теб не те е?
- Искаш да те науча да се отбраняваш?
Кимнах му.
- Добре. Стига Намджун да е съгласен.- А?! Защо всички, което се случи в тази къща трябва да минава през Намджун?!
- Защото той е господаря тук. Ако искаш да те науча, ще трябва да го убедя първо, а това няма да е трудно, не се бой.
Намусих се леко, но след като Юнги ще го убеди да каже "да", какво пък...
- ХЕЙ! ЮНГИИ~ КЪДЕ СИ?
Внезапно чухме женски крясък от входа на къщата. Спогледахме се и се втурнахме и двамата натам да видим какво става.
ESTÁS LEYENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...