60.

262 14 1
                                    

Юнги се затича навън сякаш нещо страшно беше на път да се случи и успя да излезе преди мен от кухнята.

- Мис Джени?! Какво правите тук??

- Не ми задавай очевидни въпроси! Къде е Намджун? Трябва да говоря с него.

- Господарят в момента не е вкъщи ,в офисът си е...

Можех да чуя гласовете на Юнги и някаква жена, която нарече Джени. Подадох плахо глава иззад ъгъла, за да видя какво ставаше. Жената изглеждаше доста капризна на вид и беше облечена доста скъпо.

- Хубаво. Кажи му, че трябва да си стегна багажа. Викат ме на промотиране в Шанхай.

Щом каза това осъзнах от къде ми е толкова познато това лице. Това е Джени Ким! Известният модел на различни марки, а напоследък се появява и в много реклами по телевизията.

- Разбрано. Утре елате да си вземете багажа директно. Ще го събера довечера веднага, след като приключа с дневните си задължения, тъкмо ще уведомя и господин Ким относно заминаването ви.

- Няма нужда. И без това сега ще ида натам да го видя. Все пак няма да си тръгна без да се сбогувам с мъжлето си.

М-мъжлето ѝ!? Каква връзка имат тези двамата!? Започнах да си мисля, но после осъзнах, че той си е такъв...той винаги е бил такъв...кой знае каква връзка имат...

- Ей ти! Ела тук!!
Внезапно гласът ѝ ме сепна. Забелязала ме е...
- Не ме ли чуваш!? Ела тук!

- Мис Джени моля Ви не ѝ крещете така.

Бързо излязох иззад ъгъла и се приближих към тях.

- Коя е тя?
Попита грубо тя Юнги.
- Какво търси в имението ми?

- Моля, не намесвайте притежателни местоимения в разговора. Това е първата съпруга на господин Ким - Ким Т/И.

Жената ме изгледа осъдително и с насмешка.

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Kde žijí příběhy. Začni objevovat