Special scene~Namjoon×Y/N

258 13 2
                                    

Не очаквах Намджун да ме остави и днес без въздух, но явно бе в стихията си. Хванах се с цяло тяло за него и той ме вдигна да седна на кухненския остров продължавайки сесията. Нещата започнаха да загрубяват и разгорещяват.  Намджун започна да разкопчава копчетата на ризата ми.

- Чакай..!

Той се спря светкавично.

- Какво има?

- Не може тук. Знаеш много добре, че Юнги може да дойде...!

Казах с малко притеснение в гласът си, опитвайки се да го убедя да сменим локацията.

- Не мога да повярвам, че трябва да се крия и съобразявам в собственият си дом.

- Ами, ами, ами, ако Техьон се събуди и излезе от стаята?!

- Добре де хубаво. Ела тук.

!!!
Той ме хвана отново в ръцете си и ме понесе нагоре по стълбите.

- Тогава идваш с мен горе в спалнята. Хайде.

- Ама, ама, ама..! Техьон е в отсрещната стая!!?

- Стига толкова пазарлъци. Не издържам вече. Ако не искаш да го събудим тази вечер се дръж и бъди тиха.

Намджун отвори бързо вратата, но обръщайки се видях нещо с беглото крайче на окото си.
ТЕХЬОН!!?
Трябваше да кажа бързо на Намджун, но докато се осъзная той ме свали и притисна към стената в поредната страстна целувка.

- М-Намджун..!!...М-Техьон..!! Техьон..!

- Да, да, Техьон знам, Т/И. Всичко ще бъде наред, спри се вече. Няма да разбере даже, че сме тук.

- Аппа!

Извика Техьон и Намджун застина в ужас, защото не го беше очаквал също.
Синът ни седеше върху леглото изправен в седнало положение и ни гледаше.
Намджун се обърна към него тихо.

- Техьони...защо си тук? Какво правиш в стаята на мама и татко?

- Исках да попитам може ли да спя тази вечер при вас, защото ме е страх да заспя сам...

- Да!
- Не!
Изкрещяхме в един глас с Намджун и се спогледахме взаимно неудобрително.

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora