Тази жена...подлудява ме. Забивах се в нея с все сила, а тя не спираше да се гърчи и плаче от болка. Дереше ме и от някои драскотини тепеше кръв, но не ми пукаше. Заслужаваше си го.
- Не! Ти си болен! Млъкни! Не искам да те слушам! НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ! ЪХ! ЮНГИ! НЯКОЙ!
- Чух че живееш със сина ми в Гуачон, това истина ли е? Не те ли е страх, че си доста близо до мен?
- Престани! Няма да ти кажа нищо!
- Жалко. Значи няма да спра докато не чуя всичко от теб.
Сложих една ръка на врата ѝ и започнах да я давя, докато се забивах в нея.
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Не мога да дишам...
Опитах се да махна ръката му от себе си, но това само ми секваше кислорода още повече. Чувствах как ще колабирам, когато изведнъж той реши да си махне след малко ръката от мен и ми позволи да дишам отново.Започнах да се изморявам и очите ми започнаха да се затварят от болката, която допълнително ми причиняваше Намджун. Едри капки пот избиха на челото му, косата му изглеждаше вече мокра и той самият изглеждаше вече на пределите си, както и аз. Не знам колко дълго стоях с него в тази стая но имах чувството че е цяла вечност, когато...
- Хах..хах..ти си просто безнадеждна...
Изведнъж ме пусна, стана от мен и се изправи, взе си дрехите и тръгна към вратата да напусне стаята. Бях толкова щастлива, че най-сетне всичко свърши..но...тялото ми ме болеше ужасно много навсякъде.
- ..но ми липсваше да си играя така с теб.
Въпреки това го чух как си промърмори преди да отвори вратата и да си тръгне. Най-сетне бях сама...толкова бях уморена...Нямам търпение да си вървя у дома при моя Техьон. Затворих очи и заспах моментално, сякаш просто изгубих съзнание.╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Тръгнах си от стаята и отидох да се освежа и приготвя в другата такава. Погледнах към часовникът си.
- Хах, минали са 2 часа, а тя не трепна.
Докато стоях под душа не спирах да си мисля за тази жена. Как смее. Не поиска да ми каже нищо. Бях готов да я убия, а тя не трепна особено. Не съм приключил с нея.. още не е видяла нищо от мен. Ще ѝ покажа аз. Излязох от банята, облякох се с нови дрехи и слязох обратно долу, където ме чакаше Юнги.
BẠN ĐANG ĐỌC
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
Lãng mạnЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...