- ...добре и какво се очаква да обясня на синът си, когато ме попита защо сме тук, а не в апартамента ни?
- Ще му кажеш истината Т/И. Ще му кажеш, че си с мен вече.
- !!!
- Техьон искаше да има татко, нали? Е, ето че баща му се върна. Ще намериш начин да му кажеш, че вече си има татко.
- ...
- Обещавам ти. Живота ви ще бъде щастлив с мен. Нищо няма да ви липсва. Никой повече нямам да се чувства принуден и задължен. Ще се погрижа да живееш най-вече ти без да се притесняваш какво ще кажат останалите за твоите решения в живота.
- ...
Станах от мястото си, хванах ръцете ѝ в моите и я погледнах в очите.
- Страх те е да ми се довериш, заради моят извергски нрав нали?
Тя ме погледна също.
- Не ми вярваш, че ще си спазя думата, нали? Не ми вярваш, че искам да те спася от кошмара, в който живееш, нали?- ...как по дяволите се очаква да имам вяра на теб? Нима всичко, което ми причини до сега за теб е било нищо? Защо изобщо още си играеш да ме лъжеш?!
Избута ме..
- ЗАЩО ВИНАГИ ОБИЧАШ ДА МЕ ГЛЕДАШ КАК СТРАДАМ!?Макар че ме избута това не ме уплаши. Бях сериозен в действията си...не съм обичал така никого преди...Джени я използвам за да прикрия остатъчните си чувствата от Т/И..но когато виждаш своят любим човек, че страда сам..не е ли правилно да помогнеш на този човек и да спре да го боли? Не е ли по-често да да излекуваш същият този човек или поне, ако страда, да страдате двамата заедно? Защо само той трябва да носи товара на времето си?
Доближих се, за да я прегърна и затворих очи. Можех да усетя сладкият ѝ аромат..- Не искам да страдаш. Напротив. Искам да си щастлива. Държа се с теб така, защото си просиш наказанията понякога, но това не значи че те мразя. Вероятно ти не ме понасяш вече именно заради моята импулсивност, нали?
ESTÁS LEYENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...