Опитах се да превъзмогна бързо това чувство. Не бива да плача пред Джимин. Ще си помисли нещо погрешно.
- Джимини, чуй ме. Избрах да бъда с Намджун, защото искам да бъда щастлива, искам да спра да се крия и да не се съобразявам с хората около мен повече толкова. И най-вече искам детето ми да порасне здраво и щастливо, в здравословен дом с баща си.
- Баща си.... значи е вярно?
Погледите им с Намджун се пресякоха, след което Джимин отново погледна към мен.
- И...това ли не са ти казали?
- Споменаха нещо в бързината, но не ми обясниха...
╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Джимин
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯Слушах нуна какво говори концентриран в думите ѝ...
- Е, ами...истината просто лъсна на яве по неочакван начин, но...да...Джин беше просто "баща" на Техьон, биологичният е Намджун..
Ченето на Джимин щеше да падне.
- Джин се съгласи да живее с мен и отгледа детето като свое дори и с презумпцията че може да не е негово, но това не го интересуваше изобщо. Той просто ме обичаше и реши да излъже благородно за мое добре...знаеш много добре, че тогава не се разбирах с Намджун изобщо и....В този момент видях познат човек да се приближава към нас с поднос с кафе и сладки. Беше Мин Юнги....
- Толкова се извинявам, че закъснях така с носенето. Просто бях в задният двор и дори не усетих, че имаме гост. Съжалявам.
-Не, не, няма нищо Юнги. Всичко е наред. Ние също се заровихме в приказки и не осъзнахме дори. Всичко е наред.
Погледът ми се срещна с на този мъж....значи все още работи за Намджун? Явно нищо не се е променило в този дом до тук въпреки изминалите години.
Пулсът ми се зачести и имах чувството, че сърцето ми ще изскочи. Внезапно започнах да бъда толкова нервен само от глупавото присъствие на Юнги в помещението....- И все пак.
Отново погледнах към нуна.
- Ако искаш да продължиш да поддържаш същите отношения с мен ще се радвам много. Чувствай се свободен да идваш да виждаш Техьон и нас двамата, когато пожелаеш.- Нуна...б-благодаря ти. Вие се чувствайте винаги поканени да дойдете в Бусан при мен също. Ще важи същото и за вас там!
Нуна се усмихна и в този момент се изправи да тръгне на някъде.
- Докато си все още тук...стой така..! Сега се връщам!
След което Намджун се изправи също.
- Аз а..отивам с нея...И ето как останах сам....само с Мин Юнги.
- Наистина не очаквах да те видя.
Заговори той и се приближи към мен.
- Наистина, добре дошъл Парк Джимини.Дж-джимин-И?! Този пък от къде му дойде да го каже така?!...
- Ти...помниш името ми..?
- Естествено, че го помня още. Стига с глупостите всеки път ли, когато се засечем ще ме питаш това?
Аз замълчах.
- Знам че...не се виждаме честно, но повярвай ми. Помня името ти добре.
YOU ARE READING
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...