- ..моля те...не ме докосвай...цялото тяло ме боли ужасно...чувствам се като премазана ...ти ме излъга Юнги. Каза, че нищо няма да ми се случи тук...
- Т/И...
Внезапно я прегърнах. Не издържах. Исках да заплача гледайки я така. Обикновено не съм такъв. Обикновено съм студен и не се интересувам как се чувстват жените. Жените като цяло не ме вълнуват. Може би заради това работя за Намджун толкова години подред. Но тя...тя е добър човек, който не го заслужава...тя не е виновна. Тогава защо трябваше да ѝ се причиняват всички тези неща..
- Съжалявам... ужасно съжалявам...Отдръпнах се бързо от нея и изтрих сълзите в очите си с ъгълът на ръкава на ризата си.
- Ела. Хайде да те измием.
Помогнах ѝ да се изправи и я заведох бавно към банята. Тя едва се крепеше на крака, за това я сложих да седне на прага на душ кабината. Тя седна и се сви с притиснати към гръдният ѝ кош колене. Изглеждаше травмирана.
Погледнах надолу към тялото ѝ и ми направи ужасно впечатление. Сега разбирам защо каза че я боли.. цялата беше нахапана, почервеняла и обагрена в тъмно лилавочервеникави петна...
Как е възможно Намджун да е такова чудовище...как ще се върне сега при детето си, изглеждайки така?!Взех душът в ръка и настроих водата, след което започнах леко да мокря косата ѝ, а с нея водата мокреше и гърбът и гръдният ѝ кош. Тя изсъска от болката, която ѝ причиняваше течащата топла вода по кожата ѝ.
- Не се бой. Скоро ще те пусне. Няма право да те държи повече. Обеща на сина си да се прибереш при него днес.
Тя само кимна с насълзени очи. Темата за синът ѝ я разстройваше дори повече.
- Така добре ли е водата? Да я намаля ли? Много ли те боли?
Тя само поклати глава за "не". Реших да я разсея малко.- Как се казва той? Малкият..
- ..Техьон..
- На брата на Намджун ли го кръстихте?
Тя кимна.
- Звучеше ми като голям калпазанин по телефона.
- Не е така..
Каза тя и се усмихна леко.
- Той е много послушен и зрял за възрастта си...много жизнерадостен..
Продължи тя, но после внезапно усмивката ѝ стана някак тъжна.
- ...обещах на Джин да не му липсва нищо и да бъде щастлив дори и така. Радвам се че е толкова непринуден и весел въпреки случилото се...- Показваш ли му снимки? На Джин...
- Всеки ден...
YOU ARE READING
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...