Отношенията на Т/И през цялото време в историята до тук.
Ок може би това е точното нещо в книгата, на което трябваше да наблегна с по-голямо внимание, за да се насладите изцяло на сюжета. Така че ще ви дам до някъде малък спойлер? 😂
✨ (Съжалявам, тези които не искат да си развалят кефа, понеже още не са видели първият сезон могат ДА ПРОПУСНАТ тази бележка) ✨Още от първият сезон Т/И има доста особен неприязън към първият си съпруг Ким Намджун най-вече поради причината, че родителите им ги изиграват (нея и Джин) и вместо за най-големият брат в семейството Джин, семейство Ким решава да го изиграе, като го пращат надалеч от Т/И в последният момент под предлог, че трябва да развие бизнеса си в друга държава и за нея вместо него женят по-малкият му брат, средният по големина в семейството - Намджун. Всъщност гениалният план е съставен от бащата на семейство Ким (да, спомнете си онзи старец от началните глави на книгата, сезон 1), самият той много харесал Т/И за снаха още в началото и това, че тя все пак пробудила интерес у синовете му било достатъчно, за да направи "каквото било нужно", но за жалост според него тя щяла да бъде с "грешният човек". Той наистина я взима и се грижи за нея като за своя дъщеря, защото вижда онези красиви добродетели у нея, които така и все по-трудно с всяка изминала година вижда той у сина си Намджун. За това решил да "култивира" само най-доброто във своят род. Да,
Т/И ще бъде щастлива с Джин и биха имали едно чудесно семейство заедно без никакви усилия почти, но тук идва завъртяната работа. Всъщност Намджун е гений, който е осиновен като дете (в сезон 1 има историите на главните герои на отделна глава, в тази книга е ред на второстепенните след някой друг епизод, когато се разкрият всичките герои в историята), тоест...неговият "гениален" ген не се предава в семейство Ким. Ако обърнете внимание Джин и Техьонг са по-креативни и свободни, докато Намджун е по-сдържан, прагматичен и аналитичен. И благодарение на инвестирането на господин Ким у Намджун, фамилията започнала да просперира дори още повече от преди. За това господин Ким видял печелившият шанс за развиване на инвестициите и решил, че поколението на Намджун трябва да се продължи за доброто на фамилията, но тук идва малкият проблем. Намджун вече е спрял да блести с морала си, пие и си ляга често с различни, както и не желае да чува за брак, защото е работохолик и според него това би го дърпало само и единствено назад. Това кара господин Ким да прибегне до по-хитър метод, по който да накара синът си да се ожени и да спре вредните си навици. В очите му Парк Т/И е ключът към решаването на този проблем и чрез нея старецът вижда начин да убие два заека с един куршум. Ако ги бракосъчетае по този начин хем децата им биха имали интелекта на баща си, хем моралните принципи на майка си и биха се учили кое е правилно и кое лошо, и в същото време с годините тя би могла да изглади острите черти на Намджун и да го научи да обича, да бъде примерен баща и добър човек отново. На думи и груба схема изглежда и звучи лесно, нали? Остава само да ги ожени. След като Джин е извън "картинката" макар и за малко, преговорът със семейство Парк не бил труден, а от там и Т/И щяла да приеме това ако техните са съгласни. Господин Ким се наложило да измисли солидно оправдание, с което да убеди господин Парк. И след като убедил семейството, тогава как кара синът си да се съгласи се чудите? Отговорът е много прост. С пари. Господин Ким се съгласява да пипне сметките в наследството му и вместо 33% всеки, бил готов да ги направи 50% за него и по 25% за братята му, ако успее да му даде така желаният наследник до края на годината. Парите винаги са били основен интерес за него, така че разбирайки от цифри се съгласява веднага. И така сватбата се провежда и те започват да живеят заедно.
Въпреки, че и двамата не искат да бъдат заедно и не искат да имат нищо общо един с друг, Намджун е принуден да я търпи, както и тя него. Бракът им продължава около 6-7 месеца, за които се случват много неща. За цялото това време той не се отказва до последно от идеята да получи това дете макар и от нея, защото сумата и обещаното от баща му не е никак малко. За жалост в опитите си да я оплете във своите любовни игрички, за да се случат нещата, той самият попада и се оплита във своите любовни мрежи и започва да я обича, но вече е твърде късно, защото тя е твърдо решена да продължи с Джин и след всичко видяно от Намджун продължава да смята че това е една голяма грешка, която не е трябвало да допуска още от самото начало със запознанството с тях. Когато накрая успява да избяга от своята кошмар изниква нов проблем. Така желаното дете от всички е вече факт и тя не желае да го крие, защото до последно смята, че е от Джин, макар той самият да не е напълно сигурен в това, защото не знае със сигурност какво се е случвало между тези двамата, докато са били под един покрив. За това кара лекарят да скрие всячески истинския факт на резултатите. Ако детето е на Намджун, то трябвало да смени резултатите с името на Джин, но ако е истина просто от благодарност щял да вземе парите от Джин, за това че поне го е изслушал какво е положението относно тримата (него, Т/И и Нмаджун). В крайна сметка резултатите излизат, на листа фигурира името на Джин и никой не разбира дали е истината и кой е истинският баща всъщност. Лекарят така и не му казва истинските резултати, но Джин не го интересуват така или иначе, защото е спечелил битката. Т/и успява да се разведе с Намджун с помощта на Джин, макар и с не пълното съгласие на родителите си и да се отдели от тях, заживявайки с Джин далеч от всичките им проблеми в нов град с ново начало, като нормално обикновено семейство. Всичко върви добре. Техьон се ражда. Кръщават го на чичо му Техьонг, защото му е кръстник. Разликата на Техьон с децата на Техьонг е 2г и 3г. Информативно само - двама сина се казват Йоджун (кръстен на Намджун, понеже в първи сезон Намджун споделя че Техьонг му е като роден брат, така че са близки) и Субин (кръстен на Джису, т.е. жената на Техьонг).
За жалост, когато Техьон е едва на 2 годинки се случва трагедия в семейството. Джин умира в нелеп пътен инцидент на път към дома, от сблъсък с пиян шофьор на тежкотоварен камион. Загубата е огромна за всички, най-вече за съкрушената Т/И, която за пореден път губи от живота. Все пак събира сили и продължава напред с детето си и продължават семплия си нормален начин на живот. Работи за издателство, печели добре, вижда се със семейство и приятели, дава на Техьон всичко, което би го направил щастлив, като гледа да не го лигави много и не спира да контактува с по-малкият си брат Джимин, който завършва гимназията и отива да следва в Бусан. И точно когато смята, че е на път да се съвземе от загубата си, бившият ѝ съпруг решава да я уведоми за присъствието си. Този път напълно сериозен иска да ѝ докаже, че живее в лъжа и започва да ѝ отваря по малко очите за света около нея. Не забравил все още чувствата си към нея, той е решен да си я върне и да бъдат семейство...този път наистина без значение какво казват другите.
ESTÁS LEYENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...