Два различни теста...с два различни отговори..какво се случва тук..
Не спирах да се питам вътрешно..
Какво ли не ми мина през умът, докато не осъзнах нещо и не се ядосах.- Мръсен мушеник! Не съм вярвала, че ще стигне толкова ниско!
Взех парчето хартия с мен и излязох навън.
- Т/И! Ой! Къде тръгна?! Не си в състояние да тръгнеш!
Излязох навън, запалих колата и тръгнах директно към лабораторията.
Щом стигнах се навън пред кабинета имаше опашка, но изобщо не се интересувах от това и влязох вътре в кабинета директно.- Хей госпожо! Какви ги вършите има опашка! Сляпа ли сте!?
Влязох в кабинета и го заварих да проверява поредният резултат вероятно за следващият на опашката.
- Какво е това?!
Показах му листа.- Листа с резултатите ви.
- Знам много добре какво е! Питам за това, което е написано!
- Госпожо засрамете се! Идвате тук и всявате смут! Ако обичате не крещете!
- Тогава ми обяснете! Как е възможно!? Това е втори тест! И двата теста са с различни отговори! Как можахте да се поддадете и да ви подкупят!
- Не смейте да ме обвинявате! От никого не съм бил подкупван! Тестът е 100% верен!
- ...ако е верен значи първият не е...
Докторът замълча.
- Права съм нали..?- Госпожо Ким моля ви...
- Миналият тест беше правен от вас отново и си спомням как изрично казахте че детето ми е от Джин. Но сега твърдите, че не сте бил подкупван и тестовете са верни...какво се случва тук..?
Докторът замълча, но след това промълви нещо, което ме срази.
- ... съжалявам много. Господин Ким дойде при мен с крупна сума и ми разказа за случилото се...аз просто направих едно добро дело...
В този момент имах нуждата да се задържа за нещо, защото всичко в мен сякаш се срина за миг осъзнавайки какво ми казваше докторът.
- ... съжалявам госпожо, че съпругът ви не ви е казал и трябва да го разберете от мен... съжалявам...
أنت تقرأ
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
عاطفيةЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...