67.

231 13 2
                                    

- Нима сравнявате децата си едно с друго с лошо, само защото едната има по-необикновена съдба?

- Разбира се, че ще ги сравнявам! Джису и Джимин до сега не са ни излагали и посрамвали по този начин! Т/И, ако продължаваш така няма да ми оставиш друг избор, освен да се отрека от теб!

- !!!

Погледнах към Намджун уплашено, но той не смяташе да престане.

- Ще се отречете от дъщеря си само защото иска да бъде щастлива?

- Ако не те остави естествено,че ще се отрека от нея! Прави поредната грешка след грешка в живота си!

- Скъпи! Ти чуваш ли се!? Не може да се отречем от Т/И! Спомняш ли си колко искахме да имаме дете като нея, когато не..

- Решен съм! Ако тя не се откаже от този мъж, то аз ще се откажа от нея! Не ни трябват такива хора в семейството!

- Много добре.
Каза Намджун и тупна на масата другият документ пред тях.
- Тогава подпишете, че се отказвате от нея.

- !!!

Всички изтръпнахме за момент.

- Н-намджун!?!

- Давайте де! Откажете се от нея за това, че искам да я направя щастлива веднъж завинаги!

- Намджун, мери си думите момче.

- Не мисля, че казах нещо грешно.

- Татко моля те недей...!

Погледнах го безпомощна от ситуацията в очите. Намджун си играеше с него като на война и тази, която щеше да губи и страда след това...щях да бъда аз...

- Т/И. Защо искаш да бъдеш с този коварен мъж?

- Защото...защото искам Техьон да бъде щастлив с баща си...а кой знае...може би и аз ще започна да се усмихвам покрай него...
Започнах да говоря в сълзи.
- Моля те не го подписвай...!

- Значи не смяташ да го оставиш?

Погледите ни с Намджун се срещнаха за миг, след което отново забих погледа си в пода и стиснах тапицерията на сепарето.

- Не...не смятам...

Настъпи мълчание.

- Много добре.

- С-скъпи!?
Надигнах погледа си, за да се стекът просто поредната доза сълзи.
- Ти ума ли си изгуби!? Какво направи!?
Той подписа...той наистина подписа..
- Престани с това свое его! Не я наказвай така! Като иска нека бъде с него, но..!

- Тихо! Взех решението си! Не ми трябва повече в домът ми. Нито тя, нито детето ѝ, което носи кръвта на този мръсен човек!

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Where stories live. Discover now