╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Забавляваш ли се, момчето ми?
- И то много! Нека идем на онази атракция сега!
- Не, първо ще ядеш нещо. Нека поседнем малко, какво ще кажеш? Мама се умори да ходи вече. Ела тук, ела да идем да хапнем суши в ресторанта, какво ще кажеш? А после за десерт ще си вземем мочи и захарен памук?
- Да! Да вървим! Да вървим! Да вървим! Да вървим, мамо!
Весело завика Техьон напред подканвайки ме да тръгна напред също. Мястото бе оживено, щастливо, ехтящи, но ....поради някаква причина вътрешно усещах тревожност и тъга. Дали Намджун и Кай са добре...
Погледнах към небето.
- ...дано всичко да е наред.Телефонът ми звънна. Бе Намджун.
- Ако? Йобо? Всичко наред ли е? Какво става? Прибирате ли се? Как мина срещата с майка ти? Като си дойдеш искам да ми разкажеш всичко, чу ли! .....
Внезапно усмивката ми изчезна щом го чух...
- !!!•••
Не знаех как да кажа....не знаех какво да направя, че да го успокоя...Болеше го и аз виждах това без да мога да му помогна по какъвто и да е адекватен начин...бе съкрушен, съсипан и това ме караше да ставам същата...Погребението почти мина. Остана да мине само тази част в залата, където се намирахме в момента, пиеки и и ядейки в чест на покойника и след това щяхме да се приберем у дома....където щеше да ни посрещне върху семейният олтар нейната снимка... Когато се обърнах около мен за да видя, всички пиеха и ядяха в мълчание, Техьон не разбираше какво точно се случва, но оценявам факта, че се съобразяваше с хората около него и бе необичайно тих за обичайното себе си. Намджун не докосваше дори алкохолът на масата...исках да направя нещо. Исках да му покажа, че не е сам, но как...Накрая ми хрумна просто единственото адекватно нещо и прострях ръката си към неговата на масата, докато бе дълбоко замислен.
- Т/И?
Усмихнах му се.
- Съжалявам, поне това мога да направя за теб...
- ....погледни го...
Отново вдигнах главата си напред и видях Кай седнал свит най-отпред пред големия олтар.
- Аз съм добре в сравнение с него...той все още не може да се събере след загубата...
BẠN ĐANG ĐỌC
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
Lãng mạnЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...