57.

259 15 0
                                    

╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
     Гледна•Т/И     
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯

- Да подпиша ли?!

Изкрещях в кабинета на Намджун. Тази сутрин той ми каза да заведа Техьон на детска и да се върна обратно бързо, защото имал да ми казва нещо важно.

- Ами ти как очакваш иначе нещата да станат, ако не подпишеш?

- Намджун не си играй с търпението ми! Това са истински документи за държавен брак!

- Подписвайки това приеми, че сключваш договор с мен, след който ще започна да променям и оправям живота ти из основи, без да се боиш от последствията. Знаеш че няма да посмея да направя нищо без да го подпишеш, нали?

Замислих се.
Какво точно означава "из основи"?

- Няма ли поне да ми обясниш какво смяташ да правиш?

Намджун ме погледна с остър поглед.

- Смятам да изкарам на яве като за начало истината за твоите роднини и осиновители.

- !!!

- Ти от къде знаеш..!?

- От където и да е, не е важно. Имам си начини.

- Хах глупак...майка и татко нямат тъмна страна...

- О повярвай. Имат и ще я разбереш много скоро, ако подпишеш. Има много неща, които вашите не са ти казвали. Като например...кои са истинските ти родители..

- !!?

- Е? Какво избираш? Да стоиш в среда с нарцисисти и двуличници, които ти замазват очите за истината пред очите ти с мили думи или да живееш с мен и да ми позволиш да ти отворя очите за случващото се около теб и да изкарам всяка една тайна която са крили от теб наяве? Как мислиш Т/И? Кое ти звучи по-добре?

Проклет да си Намджун...измислил си всичко перфектно...но...осиновителите ми и родителите ми...
Сълзите започнаха да се показват в очите ми. Трябва да ги скрия, да не им давам да паднат...какво ми става...

- Е, Т/И? Какво решаваш в крайна сметка?

Решено е...
Взех писалката от ръката му и подписах на празното място.

- Много добре. Значи е официално...

Зарадва се той, но аз обърнах гръб, за да скрия падащите си сълзи.

- Не вярвам нещо да се промени...те никога не са ме лъгали..

Намджун дойде и ме прегърна в гръб. Беше нежна и спокойна прегръдка изпълнена със съчувствие.

- О повярвай любов...лъжат те и до днес..

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Onde histórias criam vida. Descubra agora