101.

194 14 0
                                    

- ..и после? Какво се е случило?

Започнах да разпитвам с интерес.

- Връзката им била дългогодишна. Започнали да живеят заедно. Но все още било рисковано да сключват брак. Баща ми говорел с дядо относно тези неща как му се иска да се оженят...но не искал да я постави на риска да бъде на прицел заедно с него от другите банди в Корея. Все пак той не е като да не е бил известен....като за преди 35 години...

- .....

-. В крайна сметка той не искал да ѝ го причинява.

- Но решили да живеят заедно?

- Да...
Поклати той глава продължавайки да обяснява.
- Цели 3 години.

- Еха...

- Било рисковано да се разделят и всеки да живее, където е живеел, защото по този начин тя щяла да стане лесна плячка за другите банди, които всявали смут и терор по онова време в Сеул. Но честно казано, толкова опасно било и да живеят на едно място. Той просто предпочел по-малкото зло...или поне така си мислел...

- ....

- Скоро тя забременяла с мен, но това не бил краят на една щастлива история...Настъпила внезапна атака и кланът започнал да се избива от вътре навън помежду си поради някакви странни причини. Баба и дядо така и не споделиха с мен какви. Това накарало баща ми да бди повече над майка ми. Минали няколко месеца, бременността ѝ вървяла тежко, поради което баба и дядо предложили да я вземат в дома си и да се грижат за нея, докато баща ми се разправи с част от бъркотията и хаоса, който е настъпил в столицата, но тя отказала....Следващото което знам е фактът, че баща ми умира, а тя се премества в Япония, сменя гражданството и името си и започва да живее като пришелец там. Няколко месеца след като ме ражда там и когато нещата се успокояват решава да се върне в Корея с една единствена цел....да ме остави където принадлежа...Остави ме в домът за сираци, въпреки че е могла да ме даде на баба и дядо.
От там насетне историята му тръгна в друга посока и емоцията на лицето му се измени.
- Можела е да ме даде на тях, но отказва и не им казва къде ме е оставила точно. Вместо това е решава да скъса всякакви връзки с всичко, което я е свързвало с държавата и семейство...и ме е дала в устата на лъвът директно...Няма си и на представа какво преживях заради нея там. Не си я спомнях като външност, нито като човек, тъй като ме е оставила когато съм бил още новородено.

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Where stories live. Discover now