4.

342 24 5
                                    

Стигнахме вилата и се настанихме. Джени изтича пред мен нетърпелива и отвори вратите на вилата.

- Колко е слънчево и просторно! Хах~ ето за такъв живот съм създадена!

- Стаята ни е горе. Иди и се приготви. Аз се приготвям по-бързо от теб, така че просто ще те изчакам тук долу.

- Добре. Нямам търпение да видиш новият ми бански!

Тя се качи нагоре тичешком и се затвори в спалнята да се приготви...най-сетне..

Седнах на саме със себе си на дивана и се замислих какво да правя...
От тази мисъл не ме свърташе място.
Накрая се реших. Извадих телефона от сакото си и звъннах.

- Добър ден, господин Ким! Как сте? Добре ли си прекарвате на почивката?

- Хусок. Имам едно искане към теб, разбира се за него ще ти платя извънредни ако се съгласиш и свършиш адекватна работа.

- Но разбира се, сър. За Вас винаги, само кажете. Какво трябва да направя?

- Ще ти дам данните на една жена. Искам да се поровиш и да ми извадиш сегашният ѝ адрес. Ясен ли съм?

- Добре сър. Кажете ми каквото знаете за нея.

Дадох му информацията за нея и му обясних някои неща за нея.

- Разбрах. Ще се постарая да ви дам адресът ѝ до краят на денят. Можете да разчитате на мен.

- Благодаря много. Сега ще те оставям. Лека работа.

- Благодаря сър. До чуване!

Затворих му и...

- Еее? Какво мислиш?
Чух гласът на Джени зад мен и се обърнах.
- Как изглеждам? Добре ли ми стои?
Носеше поредният почти нищо скриващ бански.

- Изглеждаш както обикновено.

- Намджун! Ама и ти си един! Е, сега ще изчакам ти да се приготвиш и нека тръгваме.

Качих се нагоре, преоблякох се и слязох обратно долу, след което тръгнахме за плажът.

Имаше много хора. Децата крещяха весело докато се гонеха по пясъка. Вълните бяха сравнително спокойни и слънцето грееше топло и приятно. Идеалният ден за малко плаж.

- Ъх. Само как крещят тези деца. Ако само някое ми хвърли пясък докато тича, кълна се...
Ето това не харесвам в Джени...не е като Т/И. Тя е истински егоист и не я е срам да го показва...
- Намджун, ще ми намажеш ли гърба с плажното мляко скъпи?
Каза тя подавайки ми тубичката в ръцете. Предполагам нямам избор..
Сложих обилно количество на ръката си и започнах да я мажа без да казвам нищо.

Докато мажех си мислех за Т/И за пореден път. Ами ако онази жена наистина се окаже тя? Трябваше да се помиря по някакъв начин с нея, но как...

- Днес е най-страхотният ден!

Внезапно чух познат глас и надигнах бързо глава към алеята срещу мен.

- Техьон, моля те не крещи така на улицата пред всички миличък.

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora