Реших да погледна документите.
- "Проект Галатея"
Проект, а? Значи онзи тип му е бизнес партньор? Трябва да ида да му доставя тези документи до 5. Изглеждат важни...Качих се в колата. И тръгнах натам с включен GPS, за да не сбъркам адреса.
След 35 минути шофиране стигнах пред красива луксозна сграда.
Тогава телефонът ми звънна.- Юнги??
Вдигнах бързо.
- Ало!- Т/И, къде си??
- Стигнах тъкмо на адресът, на който трябваше да доставиш документите. Ти защо си станал?
- Ах, защо?! Това можеше да оставиш аз да направя! Бях си настроил алармата за ставане след 4 часа. Не исках да бъда нагъл. Току-що дойдох в кухнята и видях списъкът. Успяла си да свършиш всичко за днес, което ми е останало. Невероятно! Т/И, слушай. Имам лошо предчувие. Притеснявам се за теб, тъй като съм виждам тази свиня г-н Су и преди. Намджун го ненавижда. Ако то се случи нещо....
- Юнги стига с глупостите. Кажи ми само кой етаж и апартамент е. Сигурна съм че Намджун ти е казал и ти знаеш.
- етаж 21 апартамент 2...
- Ето така~ Благодаря ти много. Ще се справя. Не се боя, спокойно. Пък и скоро ще започнеш да ме учиш да се самоотбранявам също, нали? Е аз затварям и се качвам нагоре. Колкото по-бързо приключа с работата, толкова по-бързо ще се прибера вкъщи, така че чао~
Затворих весело телефонът на Юнги с усмивка, но в момента, в който връзката се затвори усмивката ми изчезна. Добре е, че Юнги се обади в правилният момент да ме предупреди за този тип. Погледнах в чантата си, за да се уверя,че нося сънзотворното флаконче със себе си. След което си поех дълбоко дъх и тръгнах да влизам в сградата.Стигнах вратата на апартамента и звъннах на звънеца. Отвътре отвори стар на около 50, загърнат в халат мъж с пура в ръката си. Не можех да повярвам. Как може бизнесмен да бъде толкова безсрамен, когато знае, че очаква някого?!
- Здравейте, с какво да ви помогна.
- Здравейте, търся господин Су?
- Да аз съм.
- А чудесно.
Усмихнах се неловко аз.
- Казвам се Ким Т/И и съм представител изпратен от компанията XZ Company.
ESTÁS LEYENDO
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...