66.

231 13 2
                                    

- Мамо...

- Обясни ми, Т/И! Толкова ли ти е краткотрайна пеметта?!

- Мамо, аз не съм дете. Аз решавам какво ще правя с живота си.

- Парк Т/И внимавай как говориш на майка си! Докато си част от това семейство не искам да ти чувам гласът!
Намджун погледна баща ми студено. Ако само погледите можеха да убиват...
- Първо беше Джин, решихме да те омъжим за Намджун за твое и наше добро, и ти се бори до последно да бъдеш с Джин, после се разведе с Намджун под предлога колко много си страдала с него. По дяволите реши го най-после!

- Ако толкова смятате, че вашата дъщеря върви по грешният път и не бива да бъде с мен...
Видях Намджун как вади още два документа, но реши да им даде само единият за момента.
- Погледнете това и си помислете добре.

- Какво е това?
Очите на баща ми се разшириха, щом прочете лист.
- Резултати от тест за бащинство..?

Майка ми погледна невярваща на това което казва баща ми също в листа.

- Т-Т/И!?

Погледнах надолу в земята. Те не искаха да го повярват. Намджун хвана ръката ми, но не исках да погледна към него. Нима е измислил вече всичко..?

- Това не може да бъде истина! Техьон беше дете на Джин!

- Да беше и щеше да бъде, ако Джин не беше излъгал в резултатите.

- ..какво..

- Истина е мамо... Джин подправи резултатите...докторът ми каза. Моля ви разберете ме! Поне заради Техьон!...

- Парк Т/И ти си такъв срам за фамилията!
Прекъсна ме баща ми.
- Защо не можеш да бъдеш пример и цвете като сестра си Джису?! Погледни я! Тя е перфектна. Има съпруг и две деца, работи като модел и е вярна съпруга, а виж се ти! Развратница! Имаш едно дете от двама съпрузи и чак сега разбираш от кой е всъщност!

Никога...през живота ми не ми бяха крещяли и не ме бяха унижавали толкова...

My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Where stories live. Discover now