- И след това се прибрахме.
Разказвах на Юнги случката с Намджун от вчера, докато готвехме.
- Ясно...ти се радвай, че той все пак се е появил на време. Можеше да измръзнеш и подгизнеш до кости, докато се беше прибрала до вкъщи обратно.
- Айш! Не ти разказвам, за са го защитаваш! Само това ли чу от цялата история?!
- Не.
- ...
- Господин Ким е честен, справедлив и мъдър мъж. Просто трябва да свикнеш с него.
- ...
- Ще видиш, щом му свикнеш няма да ти прави такова остро впечатление вече. Все пак сте доста сходни личности и характери.
- Пфф, че какво ни е еднаквото с него изобщо?
Изръсих се без да осъзнавам много много какво казах, но Юнги ме погледна с острия си проницателен и студен поглед.
- Той също е осиновен като теб от малък.
- !!!
- Разликата между вас е просто, че при него нямат смисъл да се отричат от него, защото той може да си живее доста добре и без тях, а да загубиш такъв гений, просто не си заслужава. За това и баща му търпеше и продължава да търпи всичките му капризи и до днес.
- Т-Ти знаеш?!
- Разбира се, че знам. Как ще работя толкова години за някого без да го опозная?
- ....
- Пък и за теб разбрах наскоро от Намджун. Но не му казвай, че знаеш за него.
- Ах този...!! А-апчих!!
- ...добре ли си?
- Да. Нищо ми няма.
- Аз не съм убеден в това. Ела тук.
Юнги сложи ръка на челото ми.
- Струваш ми се по-топла от обикновено, ела да ти измеря температурата.- Ооо я стига, не съм малко дете. И сама мога да си я премеря. Просто ми кажи къде е термометъра.
- Във вашата спалня, в банята има аптечка в шкафа. Там има един.
- Хубаво. После ще си я проверя. Имам работа, работя върху нов проект от днес. Така че ще поработя във всекидневната, докато още не е станало време да взема Техьон.
- Хубаво. Ако ти потрябва нещо само кажи.
- Добре, благодаря.
YOU ARE READING
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomanceЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...