93.

234 14 1
                                    

Приближих се към костюмите му. Невероятно колко много всъщност има от тях. Всеки за различен повод.
Отидох до един от костюмите.

- Чудя се колко ли поводи е имал да облече нещо толкова красиво...

Разсеях се за миг от дълбоките си мисли и просто излязох от гардероба му, продължавайки да чистя, оправям и подреждам.

•••☑️•••

- Изпери и пусни на химическо...
Хъ..(ㆁωㆁ)?!

- На химическо чистене?! Нима Намджун има костюми, които трябва да се минат сега през химическото?!

Отидох до пералното помещение на къщата, за да видя перфектно прибрани 4 костюма чакащи вероятно именно за това.

- Чудно...трябва да изляза и да ги закарам..Добре! Добре! Това ще стане по-късно, накрая! Сега първо класиката.

Взех прането и и го приготвих за пускане пред пералнята по цветове.

Започнах да слагам първо бялото пране и докато слагах смесените дрехи попаднах на една огромна риза. Няма начин тази да е моя....значи е на Намджун...

Разперих ризата пред себе си.
Ама че е огромна...и...на какво ухае така?!
Доближих се до ризата, за да подуша парфюмът.

- Що за парфюм използва. Побърква сетивата ми на 1000% всяко... невероятно...не познавам Намджун от вчера и въпреки това...все още не знам нищо за него...дори не съм обърнала внимание каква марка парфюм използва..
Доближих ризата до себе си.
- Но пък...колко ли още неща има, които тепърва ще разбирам за този мъж..
И подуших ризата с опияняващия парфюм за пореден път.
Ч-чакай малко...нима съм си забила носът душейки мръсното му пране?!
/ᐠ。ꞈ。ᐟ\•••

- АМА КАКВО МЕ ПРИХВАЩА И МЕН!?!

Развиках се отново, забравила че Юнги спи...

•••☑️•••

- Напазарувай и направи вечерята.

Хммм това ще го направя на едно с химическото. Да видим...има ли още нещо за изнасяне навън?

- Хмм...последната задача е да занеса някакви бизнес документи до този адрес на някакъв си Су...Хах...предполагам в такъв случай трябва да се приготвям за излизане в лек небрежен бизнес стил.

Приготвих се бързо и излязох навън.

 Запалих колата и тръгнах първо към химическото чистене

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Запалих колата и тръгнах първо към химическото чистене. Знам една чудесна фирма и винаги ходя там. Оставих им нещата, след което тръгнах към адресът, даден ми на листа. Реших да си снимам адресът на телефона.

Хммм странно...Тук пише Ханнам-донг. Та това е в центъра на Сеул.


My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora