╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Т/И
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Колко дълго мислеше да стоиш така и да ме оставиш да те докосвам, а?
На лицето на Намджун се появи самоделна усмивка.
- Хах, ти наистина си невероятно коварна жена към мен...
Започна да целува врата ми жадно.- Не! Намджун, престани! Имай малко срам!
- Срам? А ти има ли такъв когато ме изостави и се разведе с мен?
Замълчах и извърнах поглед. Той нямаше да ме разбере...
- Днес ще си получиш наказанието, за дето избяга от мен с брат ми.
Знаех какво ще стане. Умирах от страх и безпокойство, когато ме докосна за пореден път. Този човек беше безсрамен.. Аз съм съпругата на покойният му брат...как смее...
- Къде е детето?
Погледнах го но не казах нищо.
- Ако не ми кажеш ще става само по-зле.
Внезапно издърпа долната част от облеклото ми.
- Давам ти последен шанс. Кажи ми къде е синът ми.
Усетих ръката му как се спуска по бедрото ми.
- Мм?
- !!!
В този момент заби дългитр си пръсти е мен без да го очаквам и изстенах.
- А!- Е? Ще ми кажеш ли или ще го караме по трудният начин?
- ..хах, прави каквото искаш с мен. Няма да ти дам синът си, нито пък ще ти кажа къде е. Той не ти принадлежи...
- Щом така казваш. Явно ще имаме едно дълго утро днес двамата.
В този момент извади пръстите си и просто се заби в мен.
Не спираше, а аз се борех да го разкарам от себе си, но без успех. Болеше...болеше толкова много, че не можех да спра да викам от болка.- Някой да ми помогне! Не! Помощ!
- Спри да се дърпаш! Откажи се Т/И! Тук никой няма да ти помогне.
Доближи се плътно до лицето ми.
- Къде е сега принца ти, който щеше да разбие вратата за теб? Няма го. За това... СТОЙ МИРНО!!Хвана ръцете ми и ги сложи над главата ми така че да не мърдам особено много и да му е удобно в същото време. Продължаваше си и се наслаждаваше чисто на моето страдание.
Страхът...кошмарите...спомените...
всичко се преповтаряше...╭┉┉┅┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ
Гледна•Намджун
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯- Кажи ми къде е синът ми Т/И.
- НЕ! НИКОГА!
- Плачи, крещи и се дърпай колкото искаш. Но днес аз решавам какво ще се случи с теб и никой няма да ми противоречи, нито да те спаси.
KAMU SEDANG MEMBACA
My CEO HUSBAND:฿ⱤɆ₳₭ł₦₲ ł₵Ɇ
RomansaЛюбов/Лъжи/Драма Kim Line×Reader Участват: Park Jimin, Min Yoongi, Kim Jisoo, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Jeon Jungkook, Kim Jong-in и Kang Tae Hyun Season 2 на My CEO Husband: Cold Love ┈ ┈ ┈ ┈ ┈༺♡༻ ┈ ┈ ┈ ┈ Сюжет: 6 години по-късно. Парк Т/И е го...