YILBAŞI ÖZEL BÖLÜM

8.2K 614 581
                                    

"Aile..."

Kahkahaların, gülüşlerin eksik olmadığı anda hepimiz neşeyle bir şeylerle uğraşıyorduk.

Hepimizde geride bir yılı daha bırakmanın heyecanı vardı.

Yıllar öncesine dönüp baktığımda yedi kişilik grubumuz bugün kocaman bir aile olmuştu.

O kadar kalabalıktık ki, oturma odasına bile sığamıyorduk.

Benim kocaman ailem...

İyisiyle kötüsüyle bir yıl gözümün önünden film şeridi gibi geçerken bu yılın benim için oldukça değerli bir yıl olduğunun farkındaydım.

Elimdeki yastığın kenarları ile oynarken gözlerimi oturma odasında gezdirdim.

Abim ve Kumsal Yengeciğim birlikte fotoğraf çekilirken Emir ve Buse, masanın üzerindeki yemekleri yiyorlardı.

"Buse'm? Anlaştığımız gibi tamam mı? 2021'e girerken yemek yiyerek giriyoruz. Ne kadar çok yersek yeni yılda o kadar çok yeriz."

"Biz zaten çok yiyoruz, Emir."

"Doğru, kız sen hep haklı olmak zorunda mısın?"

Buse elindeki sigara böreğini yerken Emir gülerek onu izliyordu. Bakışlarımı Mira ve Ali Abi'ye çevirdim.

Mira elindeki örgüyü Ali Abi'ye gösterip öreceği kazağı tarif ederken Ali Abi onu sabırla dinleyip fikirlerini belli ediyordu.

Buğra ve Selin, Kurtlar Vadisi Pusu'nun telefondan videolarını izlerken Barış Abi ve Gaye birlikte sohbet ediyordu.

Bugün değişiklik olsun diyerek kendi aramızda yeni yıl kutlaması yapacaktık. Ailemize bugün yeni kişilerde eşlik ediyordu.

Gökhan Abi kovduğu halde Aslı için mahalleye yine gelen Emre Can bile vardı.

Emre Can sayesinde Aslı bile bugün bizimle olacaktı. Yalan söylemeyecektim. Onu pek affetmiş sayılmazdım ama değiştiği için ona karşı duygularım değişmişti.

Emre Can sayesinde Aslı'nın içindeki iyi tarafida görmüştüm.

Emre Can televizyondan tabutla dans eden adamların şarkısını açarken diğer yandanda Gökhan Abi ile birlikte dansın aynısını yapmaya çalışıyorlardı.

"Barış iki dakika ölür müsün? Dansımız için ölü eksik de."

"Emre Can bak işine evlâdım. Yengenin yanında dövdürtme kendini."

"Kuzen! Bana tehdit içerikli şeyler söyleyip korkutuyor. Kız ona."

"Barış'ım? Az daha tehdit etsene."

Emre Can, kuzenine trip atma moduna girerken Gökhan Abi onu tınlamayıp kuğu kızının yanına gitti.

Farah ve Berk ikilisi birlikte sohbet etmeye çalışırken Atalay Doktor ikisinin arasına oturmuş onların başbaşa kalmasını önlüyordu.

Farah, Yeliz'e yardım isteyen bakışlarla bakınca grubumuzun ablası olan Yeliz, Atalay Doktor'u yanına çağırmıştı.

Tabi Atalay Doktor durur mu? Yeliz çağırınca anında yanına gitmişti.

Aslı, ona heyecanla bir şeyler anlatan Emre Can'ı dinlerken Emre Can, aniden anlatmayı kesip elini çenesine koyarak Aslı'ya baktı.

"Ne yapıyorsun Emre Can?"

Düşman Mahalleler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin