"Gamzeler..."
Uykumun en güzel yerinde bağırış sesleri ile uyandım. Yatakta adeta panda gibi bir oraya bir buraya yuvarlandım. Yuvarlanma eylemim yere düşmem ile başarısız olurken bağırış seslerinin Gökhan Abi'ye ait olduğunu fark ettim. Ayağa kalkıp penceremi açtım ve bağırmakta olan Gökhan Abi'ye baktım.
"Hayırdır gökkuşağı? Rüyanda bizi mi gördün?"
"Nehir seni yerim. Hatta seni seviyorum kızım. "
"İlanı aşk yapmak için fazla zamansız zaman gökkuşağı."
Gökhan Abi bir oraya bir sola yürüyüp gülüyordu. "Kızım abin artık sap değil." dedi. Dediği şeye gülerek cevap verdim.
"Sap olmak için fazla mükemmelim diyordun,. Dün gece bir şey mi içtin gökkuşağı?"
Gökhan Abi elini iki yana açıp "Abinin artık bir sevgilisi var." dedi. Şimdi benim ne tepki vermem gerekti?
"Gökhan Abi, rüyanda sevgilin olduğunu mu gördün?"
"Hayır, hayır. Dünkü kızla konuştuk ettik filan kızı evine bıraktım. O sıra telefon numarasını filan aldım. Gece mesaj attım. Sabaha kadar konuştuk. Sonra ben benimle çıksana dedim. Oda kabul etti."
Gözlerim irice açılırken Gökhan Abi devam etti."Nehir kız senin sayende sevgilim oldu. Ama bu sefer ciddi düşünüyorum." dedi.
Kahkaha atıp Gökhan Abi'ye geri döndüm. Gökhan Abi'nin en uzun ilişkisi iki buçuk haftaydı. Oda kızla sevgili olduğunu unutup kızı tavlamak için konuşma süresiydi. Sonra zaten kızla sevgili olduğunu anladığı zaman çok uzadı bu ilişki ayrılalım olmuştu.
"Benim paramı da verirsin artık."
"Kızım para senin köpeğin olsun. Bu kızla ayrılana kadar sana her hafta kitap parası vereceğim. Vermezsem şerefsizim. "
"Sen de bir iki gün sonra ayrılma. Bir ayı gözden çıkaralım."
Gökhan Abi gülümseyip "Lan sevgilim var!" diye bağırdı. Bir daha bağırırken cümlesi başarısız kaldı çünkü kafasına terlik yedi.
"Lan... "
Abim, Gökhan Abi'nin kafasına terlik atmıştı ve sabah enerjisini Gökhan Abi'ye küfür ederek harcıyordu. Duymak istemediğim için kulaklarımı kapattım.
Birkaç saniye sonra abim kıpkırmızı olmuş bir şekilde küfür etmeye devam ederken araya girdim. "Abicim sabah maratonun çok güzel. Maşallah." dedim. Abim susup nefes aldıktan sonra bana baktı. Abimle odalarımız yan yana olduğu için abimi penceresinden rahat bir şekilde görebiliyordum.
"Deniz paşam, zaten senin yüzünden kolum bu halde istersen daha fazla üstüme gelme yoksa depresyona girerim. "
Gökhan Abi ağlama taklidi yaparken aniden güldü. "Ama daha sonra, şimdi sevgilim var. "dedi.
"Güzel kardeşim, hadi evine git yat uyu sonra çene çal tamam mı?"
"Olmaz. Oğlum benim sevgilim var."
"Lan! Sevgilin var diye çeneni ben çekmek zorunda mıyım?"
Gökhan Abi tam konuşacağı sıra evimizin bahçesinde Barış Abi belirdi.
Barış Abi'nin üstünde mavi şorttan başka bir şey yoktu. Abim fark eder etmez, "Nehir gözünü kapat. "demişti."Lan sen niye mahallede üstsüz geziyorsun Barış?"
"Kanka rüyamda Gökhan'ın sevgilisi oluyormuş. Uyandığımda da Gökhan'ın sesi kulaklarıma vurdu. Sevgilim var diye bağırıyordu. Sanırım ben hala rüyadayım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...