"Acılar paylaşıldıkça geçer..."
Genç adam, kafasındaki kaskı çıkarıp eliyle saçlarını dağıttı. Motorunun üzerindeki anahtarı çıkarıp deri ceketinin cebine koyan Emre arkasında duran kişiyi fark etmedi.
"Emre?"
Emre, yeşil gözlerini merakla ona seslenen kişiye çevirdi. Aslı yüzündeki tebessüm ile ona bakarken Emre ifadesiz bir şekilde motoruna dönüp kaskını koydu.
"Reise ne oldu?"
"Artık reis değilsin."
"Ama her zaman abinim."
Emre yeşil gözlerini Aslı'ya çevirip motoruna yaslandı. Aslı onu duymamış gibi yapıp Emre'ye döndü ve gülümsedi.
"Sevim Teyze mantı yapıyormuş da annemde sizde. Bende yardıma gel..."
"Umurumda değil, Aslı. Takıl kafana göre ama izinsiz odama girmezsen sevinirim. Sonuçta benim odam senin ahırın değil. "
Aslı tam dudaklarını araladığı sırada Emre ondan önce davrandı ve ellerini göğsünde birleştirip yeşil gözlerini Aslı'ya çevirdi.
"Gerçekten merak ettiğim için soruyorum, Aslı. Hadi Nehir'i anlarım ama ölmüş birinin fotoğrafını yırtacak kadar ne kin besledin?"
Aslı cevap vermek yerine susmayı tercih ederken Emre başını öne eğip alaycı bir şekilde güldü.
"Aslında seni gördüğüme sevindim."
Aslı anlamayan gözlerle Emre'ye bakarken yüzünde belli belirsiz bir gülümseme oluştu.
"Gerçekten mi?"
Emre başını sallayıp, "Bak Aslı." dedi. Aslı merakla ona bakarken Emre dik durup Aslı'ya baktı.
"Benim kötü bir huyum vardır. Sevdiğim insanlara zarar veren her kim olursa olsun acısını fena çıkarırım. Yani demek istediğim ne ben öfkeme yenik düşeyim ne de sen. Anlatabildim mi?"
Aslı öfkeli gözlerini Emre'nin yeşil gözlere çevirip öfke ile konuşmaya başladı.
"Nehir'den nefret ediyorum. O göründüğü gibi biri değil. O gün sırf kıskandığı için bana saldırdı. Onu savunuyorsun ama benim ne hissettiğimi umursamıyorsun!"
Emre kafasını sallayıp, "Evet." dedi. "Umursamıyorum." diyerek devam etti. Aslı ellerini sıkarken konuşmaya devam etti.
"Nehir aşağılık bir kız. O çirkef kavgacı kızın teki. Gerçi az gururu olsa şuan burada olmazdık ama sağ olsun aptal yine varlığı ile beni kötü gösteriyor. Ama asıl kötü o. Resmen şeyden farkı yok..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...