"Hayalse, gerçekleşir..."
"Kemal Babam!"
Dalgın dalgın motor tamir eden Kemal, ona seslenen genç adamın sesi heyecanla arkasını döndü ve samimî bir şekilde gülümsedi.
"Oğlum gelmiş. Hoş geldin eşek sıpası. Nerelerdesin sen? Bu ihtiyar ne yapıyor diye hiç sorma zaten."
Emre gülerek elindeki poşeti kenara koydu ve gülerek Kemal'e baktı.
"Babamı çok özledim. Dedim küçük bir kaçamak yapayım. Bana bir bardak çayın var mıdır?"
"Çay ne demek? Kırk yıl hatırı olan kahvem var. İçer misin?"
"Kömür sobasında pişirecek isen içerim, Kemal Babam."
Kemal, Emre'ye sarılmak istedi ama üstünün kirli olduğunu fark edince bu isteğinden vazgeçti. Emre ise ona sıkıca sarılıp Kemal'i birkez daha şaşırttı.
"Ah be evlât. Üstüm kirliydi."
"Ne güzel işte. Emek kokuyorum. "
Kemal, Emre'nin omuzunu sıvazlayıp ona kısa bir süre dalgın dalgın baktı. "Ben bu ifadeleri biliyorum. " dedi parmağını ona doğru sallayarak.
"İki tabure çek bakalım. Bende kahve yapıp geliyorum. Gelince bu mutluluğunu anlatırsın."
Emre gülerek başını salladı ve iki tabure çekip gelirken aldığı poğaçaları hazırladı.
"Sevdiğinden üç tane kalmıştı, Kemal Baba. Bende bol çeşit koydurdum. "
"Niye zahmet ediyorsun ki evlât? Senin gelmen bile bana yetiyor. "
"Hakan Abi yine tansiyonunun yükseldiğini söyledi. Niye kendine bakmıyorsun? Bak oğlun olarak değil doktor olarak çok kızıyorum, bilesin. "
Kemal başını sallayıp gülümsedi ve hazırladığı kahveleri fincana boşaltıp Emre'nin yanına geri döndü.
"Sen beni boşver. Çıkar bakalım ağzındaki baklayı. Yüzüne nur inmiş, maşallah. "
Emre heyecanla oturuşunu düzeltip gülerek Kemal'e baktı. "Ben Nehir için Nehir'den ayrılmaya karar vermiştim. En iyisi öyle diye düşünmüştüm." diyerek söze başlarken Kemal tek kaşını çatarak ona baktı.
"Düşüncesizlik etmişsin, oğlum."
"Ben Nehir için ondan vazgeçmeyi göze almıştım ama kendime en büyük kötülüğü yapmayı düşünmüşüm farkında olmadan. Ama sonra..."
Emre yeşil gözlerini yere eğip hafifçe tebessüm etti. "Sonra ben bile aklımı kaybettim. " dedi gülerek. Kemal ellerini pantolonun üzerine silip sonrada Emre'nin omuzuna elini koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...