"Aşk sevdiğin kişi ile her şeye evet demektir..."
Başına giren ağrı ile uyuduğu derin uykudan uyanan Emre yeşil gözlerini açar açmaz etrafa bakıp nerede olduğunu anlamaya çalıştı.
Ağrıyan başının etkisi ile yüzünü buruştururken, "Siktir!" diyerek söylendi.
Elinin ve ayağının bağlı olduğunu fark edince dudaklarından tekrar bir küfür çıktı.
Yeşil gözleri etrafta gezinirken başından boynuna doğru akan şeyin kan olduğuna emindi.
Başına aldığı darbe ile gözleri biraz kararıyordu.
Zar zor açtığı gözleri ile etrafı daha detaylı ve net incelerken deponun kapısının sesi ile yeşil gözleri kapıya yöneldi.
Üzerinde siyah bir takım elbise olan orta yaşlardaki adam Emre ile göz göze gelince alaycı bir şekilde güldü.
"Günaydın davetsiz misafir."
Başını öne eğen Emre, "Asıl davetsiz misafir olan sizsiniz." dedi. Ellerini takımının cebine koyan adam ciddi bir yüz ifadesi ile Emre'ye baktı.
"Hangi mahalledensin? Neydi adı? Samyeli mi? Lodos mu?"
Emre, "Fark eder mi?" diye sordu ve devam etti.
"Mahallemize gelip uyuşturucu satıyorsunuz! Hadi mahallem olduğunu geç. Bir insanı zehirleyecek kadar mı vicdansızsın?"
Kibirli bir ifade ile bakan adam konuşmak için hamle yaptığı sırada kapı tekrar açıldı ve genç yaşlarda biri içeri girdi.
"Fuat Abi dediklerini yaptım. Başka bir emrin var mı?"
Fuat, elini git dercesine salladı ve saniyeler sonra, "Kaybol." dedi. Genç adam geri giderken Fuat cebinden telefon çıkardı.
Elinde tuttuğu telefon Emre'nin telefonuydu.
"Ne kadar çok sevenin varmış. Arayan arayana. Sanırım manitan seni baya merak etti. Çünkü tam on iki kere aradı."
Emre'ye doğru yaklaşan Fuat Emre'nin arkasına geçip telefonuna parmağını tuttu. Emre sinirle söylenirken Fuat açılan telefona dikkatini verdi.
İlk olarak Nehir'den gelen mesajlara bakarken mesajları yüksek sesle okumaya başladı.
"Seninki nerdesin diyor. Ne demeliyim? Tatlım seninki kızlarla takılıyor mu desem?"
Emre alaycı bir şekilde gülerken, "Arkadaşlarla kahve içiyoruz aşkım yaz." dedi. Fuat kısa bir süre Emre'ye bakıp dediği gibi yaptı.
"Seni seviyorum, Elif yazmazsan kıyamet koparır. Elif biraz kıskanç bir kızdır da."
Fuat ciddi ciddi Emre'nin dediğini yazarken Emre belli belirsiz bir gülümseme takındı.
Fuat mesajları okumayı bitirirken Nehir'in profil fotoğrafına girip gülümsedi.
"Seninki güzel hatunmuş."
Emre, "Belanı sikerim lan senin." dedi öfke ile. Fuat alaycı bir gülümseme takındı.
"Tamam kardeş. Sakin ol. Hatun güzelmiş dedik. Şanslı çocuksun. Hatun baya güzel."
Emre, "Güzelliğinden sanane lan?" diyerek bağırdı. Fuat sağ işaret parmağını Nehir'in fotoğrafının üzerinde gezdirirken yandan bir tebessüm takındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
Chick-Litİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...