"En büyük adalet birlikten doğan güçtür..."
Genç kız, telaşlı bir şekilde bir sağa bir sola giderken terleyen ellerini üzerindeki eteğe silip derin bir nefes aldı.
Atalay, meraklı gözleri ile Farah'a bakarken genç kız başını öne eğmiş bir şekilde düşünceleri içinde boğuşuyordu.
"Başını dik tut, Farah. Duruşun bütün insanlığı utandırsın. "
Farah belli belirsiz bir gülümseme eşliğinde Atalay'a bakarken Atalay elini onun omuzuna koyup babacan bir tavırla konuşmaya başladı.
"Vicdanı büyük olanın adaleti fazladır, Farah. Korkma adalet bitse bile hala vicdanın var olduğuna inanıyorum. "
"Yanımda olduğun için ve beni evine aldığın için her şey için teşekkür ederim."
"Deme öyle. Babalar her zaman kızlarını korur."
Farah içten bir şekilde gülümsedi. Atalay ona sıkıca sarılıp babacan bir tavırla ona destek çıktı.
Adliye koridorunda büyük bir sessizlik oluşurken iki görevli asker ile Farah'ın babası Cihan geldi.
Elleri kelepçeli bir şekilde yürüyen Cihan kızını fark edince öfke ile bağırdı.
"Namussuz! Utanmaz! Seni içeri attıracağım. Bana yaptığının bedelini en ağır şekilde ödeyeceksin. Etrafa iyi bak! Hapishanede yanlızca gökyüzünü gösteriyorlar. "
Farah dolan gözleri ile babasına bakarken Atalay onu düşmemesi için sıkıca tutuyordu. Sırtını duvara yaslamış olan Emre sinirli bir şekilde bağırdı.
"Namus bekçiliği yapacağına babalık yapsaydın en azından adam olurdun. "
Görevli askerler Cihan'ı adliye odasına sokarken Atalay yüksek sesle bağırdı.
"Etrafa iyi bak! Çünkü bundan sonra yanlızca kara toprağa bakacaksın. "
Farah hayal kırıklığı ile Atalay'ın takımının yakasını tutarken ondan destek alarak ayakta duruyordu.
Deniz telaşlı bir şekilde kolundaki kol saatine bakarak koridorda gözükürken yanında duran nişanlısı, telaşlı sevgilisini sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Deniz bak ben sana güveniyorum. Kaç aydır bu dava için çalışıyorsun. En ufak detaylara kadar araştırdın. Şimdi derin bir nefes al ve başaracağına inan."
Deniz olduğu yerde durup derin bir nefes aldı ve nişanlısına bakıp gülümsedi.
"Kazanırsam yemek yapacağına söz verdin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
Chick-Litİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...