97.BÖLÜM

5.7K 655 619
                                    

"Aşk diye bir kelime var. Seni görünce anladım ne demek olduğunu..."

Akşam rüzgarı hafiften eserken aydınlık hava yerini yavaş yavaş karanlığa bırakıyordu.

Gökhan kıpır kıpır etrafta yürürken tayfanın erkekleri ona bakıyordu.

"Anlaştığımız gibi tamam mı? Emir gidip yangın söndürme tuşuna basacak. Sonra bütün apartman aşağı inince Zehra'yı kaçıracağız."

"Herkesin içinde Zehra'yı nasıl kaçıracaksın? Çok merak ettim de gökkuşağım."

"Sen nasıl aklını kaçırdıysan, bende öyle kaçıracağım Emre Can."

Emre Can, kuzenine uzun uzun bakıp, "Dua et Aslı'ya mesaj atıyorum. Yoksa susmazdım." diyerek devam etti. Elindeki telefona geri dönerken Barış araya girdi.

"Emir kişisi hadi git. İşim gücüm var. Gaye ile Pubg'da kapışacağız."

Emre, Barış'a şaşkın şaşkın bakarken, "Çok romantiksin." dedi. Barış havalı bir eda ile ona bakarken Deniz araya girdi.

"Gaye zeki bir kızdı lan. Sınıf birincisiydi. O kız beyin fakirine yar oldu."

"Zengin kız fakir oğlan iki. Ama beyin bakımından..."

Emir alaycı bir şekilde gülerek Barış'a bakarken Barış, "Espiri mi yaptın sen?" dedi. Emir onu duymamış gibi yapıp başka yöne baktı.

"Hadi ulan! Kuğu kızım başka ellere yar olmadan gidelim alalım."

Ali, "Bence direkt damat adayını dövelim." diyerek fikrini belirtirken Emre, "Mantıklı." dedi.

"Hem bahane ile ortada damat kalmaz. Damat olmayınca istemede olmaz."

"Psikopat fikirlerinizi kendinize saklayın. Başımızı belaya sokmadan halledelim."

Emre Can, "Biz varken mi?" diyerek Deniz'e baktı. "Vallahi ben yürüyorum arkamdan bela geliyor." diyerek devam etti.

"Ya sen bir maydanoz olmasana!"

"Zaten maydanoz olduğum için her şeye maydanoz oluyorum."

Erkekler anlamayan gözlerle Emre Can'a bakarken Emir, "Patli Can!" diyerek bağırdı.

"Barış, Emir'i döver misin?"

"İncilerim dökülür."

Emir yüzünü asıp, "Son kullanma tarihi geçmiş yiyecekler bile bu kadar bozuk olmuyor be Barış." dedi.

"Oğlum hakaret mi etti? Anlamadım."

Ali kafasını iki yana olumsuz anlamda sallarken Gökhan araya girdi.

Düşman Mahalleler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin