"Aşk var olduğu sürece hep kalbinin en derininde saklı kalır..."
Tavuklar doğmaya başlayan günün haberini verirken Emre koşarak eve doğru koşmaya başladı.
Üzerindeki siyah ceketinin kapşonunu kafasına takip ellerini cebine koydu. Nefes nefese kapıya vurup merakla etrafa bakarken kapıyı esneyerek Ali açtı.
"Tavuklar daha yeni ötmeye başladı. Sen nereden geliyorsun oğlum?"
"Karım mısın Ali? Niye hesap veriyorum lan sana."
"Şakacı seni. Geç hadi geç."
Emre elini boynuna koyup ayakkabılarını çıkararak içeri girerken hemen girişteki masada oturan Ahmet Dede, televizyon izliyordu.
"Hayrola kerata! Nereden geliyorsun böyle?"
"Hiç."
Köşede oturmuş olan Buğra, "Nehir'in yanından." diyerek alaycı bir şekilde güldü. Ali dik dik Emre'ye bakarken Emre sinirli bir şekilde Buğra'ya bakıyordu.
"Ya dün Nehir üşütmüş sanırım. Sabaha kadar ateşi vardı. Bende öyle bırakmak istemedim. "
Ali'nin yüz ifadesi değişir iken hafifçe tebessüm edip, "Aferin. " dedi. Ahmet boynunu tutan Emre'ye bakıp tekrar önüne döndü.
"Boynun için dolapta krem olacaktı. Sür bari iki büklüm gezme.
Emre kafasını sallamak ile yetinir iken Ali elindeki gazeteyi masaya koyup, "Ah ah." dedi. "Benimde bir tane karım vardı ama neyse..." dedi dudaklarını büzerek.
Ali gazetedeki bulmacayı çözmeye başlarken uykusundan yeni uyanan aşağıdakilerin yanına gidiyordu.
Yemek desenli yastığına sarılarak merdivenlerden inen Emir, esneyerek dolaba doğru giderken onu fark eden Buğra yüksek sesle bağırdı.
"Oruç değil misin sen?"
Emir sinirle yastığını yere atıp dudaklarını büzerek konuşmaya başladı.
"Oğlum şunu yapıp durma lan! Ben oruçlu olduğumu unuttuğum için yemek yiyeceğim sonra oruçlu olduğum aklıma gelince yemeyi bırakacağım. Her iki bakımdan da kârlı oluyorum. Ama senin yüzünden aklıma geldi. Of Buğra!"
Buğra sevimli bir şekilde gülerken boynuna krem sürmeye çalışan Emre merakla Emir'e döndü.
"Şeytanın kankası filan mısın?"
"Hayır sadece açım. Zaten çilekli pastamda yanımda yok. Açlıktan öleyim mi istiyorsunuz? Emocanım? Yardım edeyim mi? Ama karşılığında döner parası verirsen. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...