5.BÖLÜM

43.3K 2.2K 571
                                    

"Aşk tesadüfleri sever..."

Yazar Ağzından

Selin, erkek arkadaşının buluşalım demesi üzerine ailesinin yanından uzaklaşıp sevgilisinin dediği yere doğru gitti. Bir yandan yürüyor diğer yandan da saçını düzeltiyordu. Makyajına bakmak için hemen yanında duran arabanın camına baktı. Çantasından rujunu çıkarıp dudaklarına sürdü.

Dudaklarını birbirine bastırıp, "Bugün de çok güzelsin Selin." dedi. Biraz egolu biriydi. Bunu kendisi ve arkadaşlarıda biliyordu. Selin, son kez kendine bakıp yoluna devam etti.

Genç kızın kendisine baktığı cam genç kız gider gitmez açıldı. Cam açılır açılmaz bir genç adam belirdi. Genç adam gülümseyip az önce izlediği kızın arkasından baktı. Camlar filmli olduğu için genç kız arabanın içinde biri olduğuna dikkat dahi etmemişti. Genç adamın telefonuna mesaj gelince, genç adam zaman kaybetmeden telefonu açtı ve gelen mesajı okudu.

Mesaj genç adamın sevgilisinden geliyordu. Bu biraz onu neşelendirmişti. Sevdiği kız acilen buluşmamız gerek demişti ve daha sonra genç adamın gelmesi gereken yeri yazmıştı. Genç adam arabasından inip çok uzakta olmayan parka doğru yürüdü. Birkaç saniye önce genç adama gelen mesajın aynısı da genç kızada gelmişti.

İki gençte parka geldiklerinde gözlerine çarpan banka oturdular. İkiside yan yana duran banka oturmuştu. Genç adam az önce görmüş olduğu genç kızı görünce güldü. Selin, genç adamın güldüğünü fark edince iki kaşını kaldırıp genç adama baktı. Genç adam durmadan gülüyordu ve bu da genç kızı rahatsız ediyordu.

Selin, tam dudaklarını araladığı sırada hemen önünde sevgilisi belirdi. Gülümseyip gelen sevgilisine sarıldı. Fakat sevgilisi ona karşılık dahi vermedi. Genç kız eski yerine geçip sevgilisine ne olduğunu sordu. Genç adam iki çifti dikkatli bir şekilde izliyordu. Selin'in sevgilisi bıkkın bir ses tonu ile konuşmaya başladı.

"Selin ben çok soğudum."

Genç kız, yüzüne anlamadığını belli edecek bir ifade takındı.

"Ya tamam. Bir iki takıldık ve artık ben çok soğudum. Artık ilgimide çekmiyorsun."

Genç kız duydukları karşısında kısa süreli bir şok yaşasada altta kalmaya niyeti yoktu.

"Haklısın canım. Ben de aynı böyle düşünüyorum."

Genç kızın karsısındaki genç duyduklarına karşı yumruğunu sıktı. Genç kız, "Şimdi def ol git. Önce işimin arasında senle uğraşamam."dedi. Genç adam, yanında atışan iki genci merakla izlerken gülmeyi de eksik etmiyordu. Selin'in eski sevgilisi, "Lütfen arkamdan filan ağlamaya kalkma." dedi. Selin yüzüne küçümser bir bakış takınıp eski sevgilisine baktı.

"Canım ben bu yüzümdeki makyajı yapmak için kaç saat uğraşıyorum haberin var mı? Senin gibi iki günlük biri için makyajımı bozamam. Hadi uza şimdi."

Genç adam mort olmuş bir şekilde genç kızın yanından uzaklaştı. Genç kız saçlarını arkaya atıp arkasındaki banka oturdu.

İki genci merakla izleyen genç adam, adının kulağına gelmesi ile yanında oturan kızdan bakışlarını çekti. "Buğra..." dedi genç adamın sevgilisi.

Buğra, ayağa kalkıp kendisine doğru gelen kız arkadaşına gülümsedi. Hemen yan banka oturan genç kız da bu sefer iki genci izledi. Buğra yanına gelen sevgilisine sarılmak için hamlede bulunduğunda genç kız izin vermedi. Genç adam meraklı gözlerle sevgilisine ne olduğunu sordu.

Düşman Mahalleler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin