"Umudun olduğu yerde hayaller çiçek açar..."
Ellerimi sıkıca dudaklarıma bastırıp kahkahamı bastırmak için direnirken hemen yanımda duran abim kendi kendime girdiğim iç savaşı fark etti.
"Güzelim biraz daha kendini tutarsan öleceksin. Sana kıyamam ben. Sen gül ben senin yerine solarım."
Gözlerimi hızlıca kırpıştırarak abimin maviş gözlerine bakarken samimi bir şekilde gülümsedim.
"Yine kazandın beni Deniz Reis."
"Reis mi? Ben reislikten emekli oldum be güzelim."
Tam dudaklarımı araladığım sırada Buse, "Abi!" diyerek bağırdı. Çığlık maskesi ile siyah kostüm giyen Barış Abi maskesi eşliğinde Buse'ye baktı.
"Kızım abi değil. Azrail diceksin lan!"
Buse sinirle Barış Abi'nin maskesini çıkarıp Barış Abi'ye baktı. "Korkuyorum ya! Korkunca enerjim düşüyor ve daha çok acıkıyorum. Şu maskeyi takma artık!" dedi. Barış Abi onu duymamış gibi yapıp maskesini taktı ve Buse'yi elindeki çubuğu düşürecek şekilde korkuttu. Korkudan ağlamaya başlayan Buse hepimizin şaşkınca ona bakmasına sebep oldu.
Selin, "Ee bu bozuldu. " diyerek tepkisini belli ederken Ali Abi, "Bu sinyal veriyor." diyerek kendini belli etti.
"Kanka kafasına vur düzelir. Emziği düştü ya ona ağlıyor salak."
Ali Abi, Buse'nin yere düşen çubuğunu eline verince Buse ağlamayı kesip Barış Abiye, "Sensin salak." dedi.
"Buse seni evdeki kilere kitler bir saat aç bırakırım. Benimle iyi geçin. "
Buse direk hemen yanında olan abime sarılıp, "Mavişimi salarım üzerine!" dedi. Abim sinsi bakışları ile onu onayladı. Cevapsız kalan Barış Abi kostümünü düzeltip teker teker bize baktı.
"Bakın anlaştığımız gibi tamam mı?"
Duvara yaslanmıs olan Ali Abi esnemesini bitirip, "Durun bir saniye." dedi. Barış Abi ona dönerken devam etti.
"Ben evli olduğum için olaylara bekar kaldım. Ne kaçırdım? Özet geçin. "
Abim, "İyi ki evli bu da ha." diyerek söylenir iken Barış Abi, Ali Abiye odasında mışıl mışıl uyuyan Gökhan Abi'yi işaret ederek özet geçiyordu.
"Kanka şu içerdeki enayi Youtube kanalı kurmuş. 'Gökkuşağı tutulması' diye. Mal herif ilk video olarak Barış'a eşek şakası yaptım videosu çekmiş. Eşek olan Gökhan'da şakaya gelen ben oldum. Bende indikam alacağım. "
"Ne alacaksın?"
"İndikam."
"İntikam olmasın o?"
"Yok kanki, indikam. İntikam soğuk yenen bir yemek olduğu için onu tercih etmiyorum. "
Buse, "Yemek mi?" diyerek durdu. "Soğuk mu?" diyerek tekrar durdu. "Hani bana yok mu?" diyerek devam etti. Barış Abi onun başını okşadı.
"Buse bazen acıkınca kendi beynini yiyorsun yapma bunu. Zararı bize dokunuyor. "
Buse somurtarak Aliş oğlanla abimin arasına girdi.
"Aslanlarımı salarım abey!"
"Hiç almiyim canım aslan sevmiyorum."
Barış Abi, ellerini birbirine vurup heyecanla derin bir nefes aldı. "Başlıyorum. " dedi ve Selin'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...