"Sevmek, acıtsada canını yine de ondan vazgeçememektir..."
Genç adam, ona tanıdık gelen yüzle karşı karşıya gelirken içinden küfür etti. Bazı sorunlar üst üste geliyordu. Elindeki bilekliği cebine koyup ayağa kalktı.
"Seni ne kadar özledim inanamazsın, Seray!"
Emre, ona alaycı bir şekilde gülen yüze bakarken kaşlarını çatarak öfke ile baktı. Genç adam ise elindeki silahı indirip Emre gibi sert bir şekilde baktı.
"Babanın eli ağırmış. Oysaki hiç öyle bir adam gibi durmuyor."
Genç adam alaycı bir şekilde güldü. "Böyle dışarı çıkmak zor olmuyor mu?" dedi. Emre sinirli bakışlarını değiştirip güldü.
"Bilmem. Sana sormak gerek. Sen hangi yüzle insan içine çıkıyorsun, Burak?"
Burak, başını öne eğerek sinirine hakim olurken Emre alaycı bir şekilde güldü.
"Ama düğün hediyen çok güzeldi değil mi? İnsan bir teşekkür eder ama neyse. Aa! Aklıma gelmişken son fotoğrafa baktın mı? Benim ona bakacak vaktim olmadı. Aralarından favorim o."
Burak öfke ile Emre'ye bakarken elindeki silahi havaya kaldırdı. "Canına susadın galiba!" diyerek bağırdı. Emre başını sallayıp gülümsedi.
"Bir hafta birbirimizi görmedik ve sen beni karşılamaya silah ile mi geldin? İnsan çelenkle filan gelirdi. Kibar olmayı da mı ben sana öğreteceğim?"
Emre zafer kazanmış bir şekilde gülerken Burak öfke ile ona bakıyordu. Burak, Emre'in bu tavrını es geçti ve asıl konuya girdi.
"Karım nerede?"
"Birinin senin karın olabilmesi için o kızın senin soyadını taşıyor olması gerekiyor, Burak."
Burak elindeki silahı tehdikkar bir şekilde sallarken Emre alaycı bir şekilde gülmeye devam etti.
"İtiraf etmeliyim ki Burak. Sen bizi ararken biz Trabzon sokaklarında geziyordum. Ama sana da tavsiye ederim. Mükemmel bir şehir. Bak hatta sana bir şey soracağım."
Emre elini cebine koyup telefonunu çıkardı ve galeriye girdi. Trabzon'da çekilmiş olan fotoğrafının birini açıp Burak'a gösterdi.
"Sence bunu mu İnstagram'a atmalıyım yoksa şunu mu?"
Emre şaşkınca diğer fotoğrafı açarken Burak öfke ile Emre'ye baktı. "Dalga mı geçiyorsun?" dedi öfkeli çıkan sesi ile. Emre alaycı bir şekilde gülerken başını salladı.
"Yeni mi fark ettin mal herif?"
Burak öfke ile elindeki silahı tekrar Emre'ye doğrulttu. "Şakalardan ve dalgalardan hiç hoşlanmam!" dedi. Emre yüz ifadesini sertleştirip dik dik genç adama baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mahalleler
ChickLitİki düşman mahalle. Lodos ve Samyeli. İki düşman mahallenin iki ayrı reisi. İnsanlara göre sıradan bir şey gibi gelsede onlara göre reislik yürek meselesiydi. Düşman iki mahalle olsalar da hiçbiri düşman olmayı zerre istemiyordu. Fakat onl...