✨ Ciekawostki ✨
✨ 𝟙.
Pomysł na książkę narodził się dlatego, że od zawszę chciałam napisać jakieś yaoi, ale kompletnie nie mogłam nic wymyślić. Jednak jak się okazuje wszystko przychodzi z czasem - i tym razem było tak samo. Na pomysł wpadłam obserwując moich kolegów z poprzedniej klasy i to dwie sceny między nimi natchnęły mnie do romansu szkolnego.✨ Զ.
Sceny, o których pisałam w pierwszej ciekawostce finalnie nigdy nie pojawiły się w żadnej części powieści.✨ Յ.
Początkowo myślałam, aby był to fanfik o pewnym raperze oraz jego koledze (kmwtn XD)✨ Վ.
Pisanie pierwszej części zaczęłam we wrześniu-październiku 2018r, a pracę nad ostatnią częścią skończyłam 17.01.2021r, czyli łącznie tworzenie tej trylogii zajęło mi ponad dwa lata✨ 𝟝.
Początkowo miała powstać jedna część, gdzie to Miro miał naprawdę umrzeć, a Igor i Dawid mięli być ze sobą do końca, jednak dzięki mojej przyjaciółce (którą pozdrawiam, bo była ze mną od pierwszego rozdziału pierwszej części i teraz też na pewno to czyta ♥), która rzuciła mi luźny pomysł, abym zrobiła kolejną część - powstały dwie kontynuacje.✨ 𝟞.
Zastanawiałam się długo nad tym, czy nie zrobić Miro socjopatą (zanim wiedziałam, że będą dwie kolejne części), ale potem uznałam, że nie mam pomysłu jak inaczej pozbyć się go z życia Igora, więc stwierdziłam, że samobójstwo z powodu nieszczęśliwej miłości będzie chyba najlepsze ^^✨ Դ.
Kiedy Igor i Agata zaczynali swoją znajomość zastanawiałam się, czy nie napisać sceny ich zbliżenia, ale finalnie uznałam, że dziewczyna będzie aseksualna i że stanie się jego najlepszą przyjaciółką.✨ Ց.
Przy pisaniu postaci Mirka inspirowałam się dwoma postaciami z dwóch dzieł Jakuba Żulczyka:
Cyprianem z "Radio Armageddon" oraz Jackiem z "Ślepnąc od świateł".✨ Գ.
Moją ulubioną postacią z książki jest Mirek, a tą, której nie lubiłam najbardziej, Olek.✨ 𝟙𝟘.
Postać Małej Majki powstała podczas jednej z nudnych lekcji geografii, gdzie to uznałam, że mam za mało kobiet i potrzebuje tu jakiejś silnej babeczki (no i też dlatego, że początkowy konspekt na tę część był trochę od czapy, a ten z Mają wydał się sensowniejszy).✨ 𝟙𝟙.
Początkowo Paweł nie był w planach, bo nigdy nie chciałam robić Mirkowi żadnej rodziny. Tak naprawdę postać Pawła powstała dopiero przy pisaniu trzeciej części. Przy pisaniu dwóch poprzednich, gdzie to epizodycznie się pojawiał - miał być to taki smaczek, postać epizodyczna, która tak naprawdę w świecie rzeczywistym - nie istniała. Figurowałby on jako wyobrażenie Igora, coś jak jego anioł stróż.✨ 𝟙Զ.
Kiedy zaczynałam wątek narkotyków miał być jedynie wątkiem pobocznym. Umieściłam go tam dlatego, że lubiłam historię trudnych miłości, które mają jakieś duże przeszkody, a nie wiedziałam, jakie inne przeszkody mogłabym dać Igorowi i Dawidowi.✨ 𝟙Յ.
Dopiero w drugiej części wzięłam się za ten temat (dragów) na poważnie i robiłam ogromny research o skutkach ich zażywania, efektach ubocznych, cenach, stanach jakie powodują.✨ 𝟙Վ
Propos cen - miałam nawet napisaną taką małą karteczkę gdzie to miałam wypisane np. Marihuana - 35zł itd. Napisałam ją przy okazji tworzenia pierwszej części, bo w planach było dużo scen handlu.
No i z racji, że ja pisałam pierwszą część w głównej mierze w szkolę w papierowych zeszytach (w podstawówce nie mogłam mieć telefonu w szkole - to dlatego) to kiedyś z jednego z nich wypadła mi ta karteczka i akurat wtedy jedna z nauczycielek musiała przechodzić i ją zobaczyć. Nic jednak nie powiedziała, tylko spojrzała się krzywo XD
CZYTASZ
υzależnιony na zawѕze ⁄ тnnѕ 3
RomanceKontynuacja ,,тego narĸoтyĸυ nιe ѕprzedaм" oraz ,,ѕeĸυndy υĸojenιa". Nikt nie zwrócił uwagi na brudną, naderwaną i lekko spraną, powieszoną na lampie kartkę. Widniał na niej napis : zaginął. Powyżej było zdjęcie młodego chłopaka. Miał zniszczone wło...