6 months left
Song of the Chapter: Piece Of You - Shawn Mendes
- m -
Ήξερα απο εκείνο το τηλεφώνημα οτι θα έπρεπε να περάσω τις επόμενες 24 ώρες σχεδιάζοντας ένα μενού και μαγειρεύοντας για το μεγάλο δείπνο αύριο. Αλλά δεν έκανα τίποτα απο τα παραπάνω. Πέρασα το υπόλοιπο πρωινό αλλά και απόγευμα στον κήπο. Δεν ήθελα πάλι να το αναβάλλω και επίσης...δεν είχα κουράγιο να περάσω όλη τη σημερινή και την αυριανή μέρα στην κουζίνα. Έτσι, έφτιαξα κάτι γρήγορο για σήμερα και πέρασα όλη τη μέρα φυτεύοντας και ποτίζοντας ήρεμα. Είχε καλό καιρό σήμερα, λίγο κρύο, αλλά ήταν πολύ ωραία.
Όταν τελειώσαμε απο έξω, πήγα στην κουζίνα και άνοιξα το συρτάρι με τα βιβλία μαγειρικής. Θυμάμαι ότι είχα βάλει σε αυτό έναν κατάλογο απο το catering που είχε η Μαργαρίτα στο πάρτυ γενεθλίων της Κατερίνας. Στιγμές σαν και αυτή, είναι παραπάνω απο ευπρόσδεκτο. Πηγαίνω στον καναπέ και κάνω μια νοητή λίστα με αλλεργίες των καλεσμένων για να αφαιρέσω κάποιες επιλογές. Στη συνέχεια, κοιτάζω τον κατάλογο/φυλλάδιο και βάζω μικρά χαρτιά για σημειώσεις στις σελίδες που φαίνονται ενδιαφέρον.
Όταν έχω αποφασίσει πλέον, σκέφτηκα πως μάλλον ήταν αργά και δεν θα μπορούσαν να τα ετοιμάσουν. Παρόλα αυτά, τους κάλεσα. Αν δεν γίνεται, θα ζητήσω βοήθεια απο την Μαργαρίτα και ως αντάλλαγμα θα περάσω χρόνο με τα ανίψια μου. Και στις 2 περιπτώσεις κερδίζω.
Ο Shawn έχει ανέβει πάνω, νομίζω κάνει κάτι δουλειές στο στούντιο. Πρόσφατα συζητήσαμε για το θέμα των δωματίων και καταλήξαμε πως το καλύτερο θα ήταν το στούντιο να μεταφερθεί κάτω. Βέβαια, τα παιδιά αρχικά θα μένουν στο ίδιο δωμάτιο για να έχουν παρέα. Αργότερα όμως θα έχουν χωριστά.
Τελικά, το catering είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου και ότι όλα θα βρίσκονται εδώ μέχρι αύριο το απόγευμα. Ανακουφίστηκα. Υποθέτω δεν έχω άλλες δουλειές για σήμερα, οπότε ανεβαίνω τις σκάλες και πηγαίνω πάνω. Η πόρτα απο το στούντιο είναι κλειστή. Πιθανότατα γράφει κάποιο καινούργιο κομμάτι. Παρόλα αυτά, χτυπάω την πόρτα για να δω αν χρειάζεται κάτι. Μπαίνω μέσα και ακούω λίγο απο ένα τραγούδι. Ακουγόταν ωραία. Το σταμάτησε αμέσως.
"Ακουγόταν πολύ ωραίο. Λίγο διαφορετικός ρυθμός αλλά όμορφο τραγούδι" δεν σκοπεύω να πω κάτι παραπάνω. Κάποια στιγμή θα το ακούσω ολόκληρο.
"Ευχαριστώ. Το έγραψα παλαιότερα, με είχε βοηθήσει απίστευτα τότε. Δεν σκοπεύω όμως να το βάλω στο άλμπουμ. Δεν μου φαίνεται ότι ταιριάζει στο θέμα". Ξέρω ακριβώς για τι πράγμα μιλάει. Το να γράφω για το άγχος μου βοήθησε πολύ, ειδικά όταν ήμουν στο επίκεντρο του κόσμου. Τέτοια τραγούδια έκαναν μεγάλη απήχηση στους θαυμαστές μου, διότι αισθάνονταν και αυτοί έτσι, για τους δικούς τους λόγους. Να γιατί αγαπώ τόσο πολύ τη μουσική: όχι μόνο σε βοηθά να ξεπεράσεις δύσκολες στιγμές και να είσαι αληθινός με τον εαυτό σου, αλλά και σε φέρνει πιο κοντά με τον κόσμο.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...