Chapter 87

102 14 16
                                    

- S -

«Αρχικα, πείτε μου πως ειστε» ρωτάει με το συνηθισμένο της χαμόγελο στο πρόσωπο της η μαμά μου.

«Ειμαστε καλα» απαντώ εγώ και για τους δυο μας βάζοντας το δεξι μου χερι πανω στο αριστερό γόνατο της Μαρίας. Βάζει το χερι της πανω απο το δικο μου και χαμογελάει, επιβεβαιώνοντας στην μαμά μου την απάντηση που έδωσα.

«Η δουλεια πως παει; Προχθες άκουσα τη συνέντευξη σου στο ράδιο, γλυκε μου. Ηταν υπεροχη! Και Μαρια, δεν μπορώ να σταματήσω να ακούω το πιο πρόσφατο τραγουδι σου, είναι τέλειο!» συνεχίζει και ο μπαμπάς συμφωνεί μαζί της κουνώντας πανω και κάτω το κεφάλι του με το μεγαλο χαμόγελο στο πρόσωπο του.

«Ετοιμαζομαι για το καινούργιο άλμπουμ. Εχω ηδη κάποια τραγούδια αλλά θέλω να γράψω κι αλλα. Πιστεύω θα γίνει πολύ ωραίο» απαντώ πρώτος, κερδίζοντας μερικά χαμόγελα ακόμη.
Τώρα όλα τα ματια είναι στραμμένα πανω σε εκείνη που δεν μπορω να ξεκολλησω τα ματια μου απο πανω της. Παντα ήταν δύσκολο και...αδύνατο.

«Χαιρομαι που σας άρεσε! Η αλήθεια είναι πως ηταν λίγο διαφορετικό για εμένα στη διαδικασία και είχα τρομερό αγχος στην αρχή» απαντάει ευγενικά με ενα μικρό χαμόγελο στο πρόσωπο της ενω εγώ περιμένω πραγματικά τον λογο που η μητέρα μου αποφάσισε να συζητησουμε πριν το φαγητο. Δεν συνηθίζει κάτι τέτοια.

«Εσεις είστε καλά; Η Aaliyah;» τους ρωτάει.

«Μια χαρά είμαστε! Και η Aaliyah καλά είναι» απαντάει ο πατέρας μου.

«Μαλιστα, θέλαμε να σας μιλήσουμε σχετικα με την Aaliyah»
Ωστε για αυτό ήθελε να μιλήσουμε..

«Επαθε κάτι;» ρωταω με αγωνία.

«Οχι, οχι. Είναι μια χαρά! Απλως να...πως να σου το πούμε χωρίς να φέρουμε στην επιφάνεια τον υπερπροστατευτικό μεγαλο αδερφό και την ζηλιάρα πλευρα σου..;» μιλάει περισσότερο στον εαυτό της.

Το ύφος μου άλλαξε. Το "υπερπροστατευτικός" το δέχομαι. Το "ζηλιάρης", οχι πια.

Εκανα τεράστιες και υπεράνθρωπες προσπαθειες πανω σε αυτό το θέμα και δεν δέχομαι να με χαρακτηρίζει κάποιος έτσι μπροστά στη γυναικα που είμαι ερωτευμένος και έχουμε περάσει αρκετά εξαιτίας της ζήλειας μου.

Not Only A FanWhere stories live. Discover now