- m -
Είμαστε στο αεροπλάνο.
Η θέση μου ειναι δίπλα απο το παράθυρο.
Ο Shawn είναι δίπλα μου και δίπλα του ένας άγνωστος.
Θα έρθουν και οι γονεις του με την Aaliyah στην Ελλάδα και αυτό θα πρεπει να με κανει πιο αισιόδοξη αλλά αυτό με τις θετικές σκέψεις δεν πιάνει πια.
Θα απογειωθουμε απο λεπτο σε λεπτο και το ταξίδι είναι μεγαλο! Τι θα γίνει αν–
Βλέπω μια αεροσυνοδό να περνάει απο τον διάδρομο.
«Συγγνώμη» της λέω για να με ακούσει.
«Παρακαλώ» απαντά ευγενικά εκείνη.
«Τα αλεξίπτωτα σε περιπτωση αναγκης που βρίσκονται;» την ρωτάω.
«Κάτω απο τα καθίσματα σας» λέει εκείνη.
«Δουλεύουν; Είναι εντάξει;» συνεχίζω με τις ερωτήσεις.
«Ναι, τα ελέγξαμε όλα πριν την επιβίβαση σας»
«Ωραια, ευχαριστω. Κατι ακομα, σε περίπτωση που πέσουμε–» πάω να συνεχίσω αλλά ο Shawn με διακόπτει.
«Ευχαριστούμε πολύ. Μπορείτε να πηγαίνετε» λέει ο Shawn και εκείνη φεύγει.
«Είχα απορίες γιατι–» με διακόπτει ξανά.
«Μωρό μου, όλα θα πάνε καλά. Είμαι εγώ εδώ, εντάξει;» μου λέει γλυκά και ήρεμα.
Πως να ηρεμησω;! Εκείνος δεν πέρασε όσα εγω και είναι πολύ δύσκολο για εμένα.
Ωχ οχι, άρχισε!
Αρχισε η απογείωση!Δενω πιο σφιχτά την ζώνη μου και κάθομαι με κολλημένο το σωμα μου στο καθισμα.
Κλείνω τα ματια μου και σκέφτομαι χαρούμενα πραγματα.
Μονόκερους, ουράνια τόξα...
Προσπαθώ τουλαχιστον.«Ηρέμησε...» μου λέει ο Shawn και μου πιάνει το χέρι.
Χαϊδεύει το χερι μου με τον αντίχειρα του και ταυτόχρονα το κρατάει.
Δεν ξέρω αλλά αυτή του η κίνηση παντα με χαλαρώνει, νομιζω το έχει καταλάβει.
Απογειωθηκαμε και όλα ειναι καλά.
«Είδες; Δεν ηταν και τόσο δύσκολο» χαμογελάει και μου δίνει ενα φιλί.
Η πτήση θα διαρκέσει πολλές ώρες.
Θυμάμαι ακόμα την μέρα που ο Αρης έκανε πρόταση γάμου στην Μαργαρίτα πέρυσι.
Την θυμάμαι πολυ καλά. Σαν να ηταν χθες.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...