Πρόταση γάμου δεν θελατε; Ορίστε λοιπον.
Αυτό το κεφάλαιο το έχω εμπνευστεί από την αγαπημένη Μαργαρίτα (την έχω αναφέρει στο q&a)
Song of the chapter: Marry me - Jason Derulo
"The more I look, the more I find the reasons why you're the love of my life/ Girl, i have you, so I'll get right down on bended knee/I'll say will you marry me?"- S -
Πριν λιγες μέρες περάσαμε μαζί και τα γενέθλια της.
Χαίρομαι που ήμουν δίπλα της ακόμη ενα χρόνο.
Το να την βλέπω να μεγαλώνει, να ωριμάζει και να ομορφαίνει είναι απο τα πιο μαγευτικά πραγματα που θα μπορουσαν να μου συμβούν...και είμαι πραγματικα ευγνώμων για εκείνη.Σήμερα ειναι παραμονή πρωτοχρονιάς.
Είναι η μέσα.Κατάφερα και έπεισα την Aaliyah να την ρωτήσει ή να προσπαθήσει να καταλάβει αν είναι έτοιμη για εναν γάμο.
Την τελευταία φορα, ηταν έτοιμη να παντρευτεί αυτόν τον...Jordan; Δεν θυμάμαι το όνομα του.
Οπώς και να έχει όλα πήγαν στραβά, γιατί ο ηλίθιος δεν την εκτιμούσε και δεν την αγαπούσε πραγματικα.Καλυτερα για εμένα!
Βρήκα την ευκαιρία μου και μπήκα ξανά στη ζωή της.Πάντως, απόψε θα γίνει η πρόταση.
Περιμένω για αυτο δυο χρόνια!
Περιμένουμε για αυτό δυο χρόνια.(Εντάξει δεν είναι και δύο χρόνια για εμας αλλά είδα ποσο πολύ το θέλετε)
Με τη βοήθεια της Camila διαλέξαμε το δαχτυλίδι.
Αμέσως μετα, ενημερώθηκαν ολοι για το σχεδιο. Κανονίσαμε να έρθουν εδώ για να γιορτάσουμε το νέο χρόνο
«Μωρό μου, θέλεις βοήθεια;»
Την ρωτάω καθώς την αγκαλιαζω και φιλώ τον λαιμό της ενω εκείνη φτιάχνει το γλυκό.«Να μην μου αποσπάς την προσοχή αν γίνεται» απαντάει χαμογελώντας.
«Λυπαμαι, δεν γινεται» απαντώ και γελάει.
Αυτή η στιγμη μου θυμίζει τόσο πολύ τα πρωτα μας Χριστούγεννα...
Οτάν εκείνη έμενε ακόμα στην Ελλάδα και είχε ερθει εδώ με τους γονεις της.
Θυμάμαι, ειχαμε φτιαξει εμείς το δείπνο εκεινα τα Χριστούγεννα...Φιλάει γρήγορα τα χείλη μου και ακουμπά το δάχτυλο της στη μύτη μου.
Παω στοίχημα θα με έχει λερώσει με άχνη ζάχαρη σε αυτό το σημείο.
YOU ARE READING
Not Only A Fan
FanfictionΧαμογελάει και μειώνει ακόμα περισσότερο την απόσταση μεταξύ μας. Βάζει αργά μια τούφα των μαλλιών μου πίσω απο το αυτί μου. «Μωρο μου, είσαι πολλά περισσοτερα απο μια fan» ❗ Τα ονόματα της ιστοριας είναι τυχαία και δεν έχουν καμία σχέση με πρόσωπα...